جدال ایستاگرامی فوتبالیست‌های کاشانی با قهرمان وزنه‌برداری ایران

محدثه میرکمال اردستانی: «بهداد سلیمی»، وزنه بردار ملی کشورمان در واکنش به خبر پاداش یک میلیون دلاری به بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا اعتراض کرده و با انتشار استوری نوشته است:«کوفتتون بشه بی غیرتا»

او در ادامه بازیکنان تیم ملی را «فاسد و بنده‌ی پول» خطاب کرده است.

 

«احسان حاج صفی» کاپیتان کاشانی تیم ملی فوتبال در صفحه ایسنتاگرام خود به استوری سلیمی واکنش نشان داد و نوشت: آقای سلیمی،مگر شما بابت توهین به داوران،نامه رسمی عذرخواهی به فدراسیون جهانی وزنه برداری ننوشتی؟پس چرا به بهانه ناداوری مثل بقیه مدال آوران از رئیس جمهور پاداش گرفتی؟

 

حاج صفی تصویر اشک ریختن سلیمی در مسابقات جهانی را منتشر کرده و روی آن علامت ضرب در قرمز زده و درباره آن نوشته است: «مگر تیرماه امسال نگفتی که اگر پاداش‌ها کم شود، در مسابقات جهانی شرکت نمی‌کنی؟ لطفا احترام خودت را نگه دار»

 

این ملی پوش کاشانی در دفاع از تیم ملی نوشته است: «تیم ملی فوتبال در این چند سال برای کشور 20 میلیون ارز آوری داشته است اما شخص شما چه؟»

 

«جواد کاظمیان» ملی پوش سابق فوتبال ایران،نیز به استوری بهداد سلیمی پاسخ داد و نوشته است : « شما به  تمام جامعه فوتبال توهین کرده‌ای. علی کریمی از جیب خودش تیم سفیدرود را اداره می کند. این یعنی عشق به فوتبال. محسن بیاتی نیا، وقتی مربی تیم راه آهن بود از جیب خودش خرج می کرد و برای بچه‌های تیمش کفش می‌خرید و هزینه بلیط هواپیما را پرداخت می‌کرد. این یعنی غیرت و مردانگی و عشق به فوتبال.»

کاظمیان از سلیمی خواسته که در ادبیاتش تجدید نظر کند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.