جلسه ستاد امنیت انتخابات شهرستان های شمال استان اصفهان برگزار شد

جلسه ستاد امنیت انتخابات استان اصفهان ویژه شهرستان های شمال استان برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به میزبانی فرمانداری ویژه کاشان برگزار شد.

معاون استاندار و فرماندار کاشان در این جلسه اظهار کرد: کمیته های امنیتی و انتظامی موظف هستند علاوه بر افزایش هوشیاری و آگاهی های عمومی و رضایتمندی اجتماعی نسبت به قوانین انتخاباتی راهکارهای مناسب را در ایام انتخابات اتخاذ کنند.

«حمیدرضا مومنیان »افزود: اثرگذاری تصمیمات به موقع، شفاف و رصد تحولات و رخدادها و تامین بستر امنیتی و انتظامی مطلوب و پایدار می تواند در برقراری نظم و ترافیک روان انتخابات 96 کمک کند.

وی ادامه داد: برنامه ریزی برای تامین نیروی محافظ آماده و آموزش دیده برای حفاظت شعب اخذ، تامین امنیت مراسم های عمومی، سخنرانی های تبلیغاتی نامزدها، اتخاذ تدابیر و تمهیدات حفاظتی حتی الامکان برای حضور نامزدهای انتخاباتی باید انجام گیرد.

مومنیان گفت: احصاء و ارزیابی نقاط قوت و ضعف در حوزه های اطلاعات، امنیت و نظم اجتماعی و تلاش برای بالابردن ظرفیت های مثبت به حداقل رساندن نقاط ضعف و ایجاد اتاق فکر خلاق از وظایف کمیته های امنیتی و انتظامی در انتخابات 96 است.

فرماندار کاشان تصریح کرد: برگزاری جلسات لازم به منظور توجیه روسای ستادهای تبلیغاتی نامزدها در جهت پیشگیری از تنش های حاصل از رقابت های خارج از ضابطه قوانین و مقررات و تامین آرامش تبلیغی در سطح شهرستان می تواند بر فراهم کردن یک فضای انتخاباتی سالم و آرام و حضور گسترده مردم کمک کند.

مومنیان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه آراء مردم در انتخابات حق الناس است ، گفت: صیانت از آن وظیفه همگان مسوولان و برگزارکنندگان انتخابات در کشور می باشد که این امر با برگزاری جلسات هماهنگی بین کمیته ها و رصد رخدادها در ایام تبلیغات ،روز انتخابات ودر هنگام شماراش آراء محقق می گردد.

جلسه ستاد امنیت استان اصفهان ویژه شهرستان های شمال استان اصفهان با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ، مدیرکل دفتر امنیتی استانداری، جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان و فرمانداران و اعضای شورای تامین شهرستان های کاشان ، آران و بیدگل ، نطنز ، نائین و خور و بیابانک در سالن جلسات فرمانداری کاشان برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.