حسینی مکارم در لیست پیشنهادی برای وزارت آموزش و پرورش

درحالی که کاشانی‌ها تلاش می‌کنند کرسی یکی از وزارتخانه ها را به دست بیاورند، «سمیع الله حسینی مکارم» توسط مجمع فرهنگیان برای تصدی وزارت آموزش پرورش به رئیس جمهور معرفی شد.

 

در گروه تلگرامی «صدای معلم» که اعضای تشکل‌های صنفی معلمان در آن حضور دارند، یادداشتی درباره‌ی گزینه‌های پیشنهادی برای وزارت آموزش و پرورش منتشر شده که در بین این گزینه‌ها نام «سمیع الله حسینی مکارم» هم دیده می‌شود.

 

در قسمتی از این یادداشت آمده است: «کاندیدای مجمع فرهنگیان ( کمیجانی) برای وزارت یکی از سه نفر، مختار موسوی، سید محمد بطحایی و سمیع الله حسینی مکارم است».

 

حسینی مکارم از سال 1367 تا سال 1381 در سطوح مختلف آموزش و پرورش حضور داشته است؛ مدیریت چند مدرسه، ریاست آموزش و پرورش شهرستان بیجار، ریاست آموزش و پرورش مناطق تهران، معاونت اداری و مالی اداره کل آموزش و پرورش تهران، سرپرست مدارس ایران در شبه قاره هند، مشاور معاون آموزشی وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل بودجه و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش، عضویت در کمیته قوانین و مقررات شورای عالی آموزش و پرورش، ریاست کمیته مستندسازی بررسی بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های وزارت، عضویت در کمیته تهیه و تدوین برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و ریاست کمیته تامین و تجهیز منابع شورای آموزش برای همه  بخشی از سوابق وی در این وزارتخانه است.

 

او از سال 92 تا کنون معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.