حوزه تعلیم و تربیت زیر ساخت اصلی توسعه و پیشرفت جامعه است

فرماندار کاشان گفت: حوزه تعلیم و تربیت زیرساخت اصلی توسعه و پیشرفت جامعه است.

حمیدرضا مومنیان در نشست با جمعی از فرهنگیان کاشان که در محل فرمانداری برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از دغدغه فرهنگیان و کارشناسان آموزش و پرورش کاشان نسبت به وضعیت مدیریت این اداره، افزود: معلمان طبقه فرهیخته و صاحب فکر و اندیشه جامعه هستند، بنابراین انتظار است تصمیمات در این حوزه با تفکر و تعقل بیشتری اتخاذ شود.

مومنیان با بیان اقدامات دولت در عرصه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و همچنین فراهم‌نمودن عرصه پویا و فعال سیاسی، تصریح کرد: در حوزه سیاسی ما قائل به تضارب آرا و معاضدت سیاسی هستیم. خوشبختانه بیشترین گفت‌و‌گوها با جناح‌ها و جریانات سیاسی در شهرستان کاشان در دولت تدبیر و امید انجام شد.

فرماندار با اشاره به همایش “روزی به یاد دیروز” و گرهمایی بزرگ دانش‌آموختگان و دبیران دبیرستان ماندگار امام خمینی(ره) اظهار داشت: از این‌که این همه افراد توان‌مند و فرهیخته در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و ایثار و شهادت تحصیل‌کرده یک مرکز آموزشی هستند، مایه فخر و مباهات است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان کاشان ادامه داد: این همایش پس از مراسم بزرگ‌داشت یک‌صدسالگی آموزش و پرورش دومین اتفاق بزرگ طی سال گذشته در این حوزه است که در آن مجموع سرمایه فرهنگی اجتماعی کاشان گرد هم آمده بودند؛ این‌ها مبین این مهم است که حوزه تعلیم و تربیت زیرساخت اصلی توسعه و پیشرفت جامعه است.

معاون استاندار در پایان ضمن یادآوری مراحل انتخاب و انتصاب مدیران شهرستانی و لزوم هماهنگی قانونی با فرماندار، اذعان داشت: باید بپذیریم نصّ صریح قانون و حاکمیت آن اجّل از تمایلات فردی و سیاسی است و ما معتقدیم منافع عمومی صرفاَ در بستر و مسیر قانونی محقق خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.