حکم 10 سال حبس برای زن خواننده در ابیانه صادر شد

 

مشکات آنلاین: دادستان عمومی و انقلاب کاشان گفت: حکم قطعی 10 سال حبس برای زنی که در روستای ابیانه خوانندگی کرده بود صادر شد.

 

به بی حجابان تذکر می‌دهیم

محمد تکبیرگو ، دادستان عمومی و انقلاب کاشان به ارتقای وضعیت حجاب و عفاف در کاشان اشاره کرد و گفت: بدحجابی نتیجه بی توجهی خانواده‌ها وعدم آموزش افراد به وجود می‌آید و دادستانی کاشان، نیروی انتظامی و بسیج را به تذکر و ارشاد بی حجابان  در سطح شهر مکلف کرده است.

وی با اشاره به وجود ۲۰۰ خانه تاریخی و مناطق گردشگری فراوان در کاشان که پذیرای مسافران متعددی در طول سال است، گفت: در برخی مواقع گروهی از مسافران نیز بد پوشش و بی حجاب هستند که به آنها تذکر لازم داده می شود.

تکبیرگو متذکر شد: با افرادی که با بی حجابی خود به ترویج، ترغیب وتشویق بانوان و شهروندان دامن می زنند، برخورد شدید قضایی صورت می‌گیرد که در این مواقع قانونگذار احکامی مانند ۱۰ سال حبس را پیش بینی کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان ضمن اشاره به برخورد با هرگونه بی‌حجابی در خیابان‌ها و اماکن عمومی شهر افزود: صدور رای ۱۰ سال حبس  در دادگستری برای خانمی که قصد ترویج بی بند باری در کاشان را داشت، صادر شد، نامبرده نیز  به صورت قاچاقی از کشور خارج شده و هم اکنون مقیم کشور کاناداست.

منبع: ایمنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.