خانه فرهنگ دیبا تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

مشکات آنلاین: مسئول ناحیه چهار منطقه پنج شهرداری کاشان، از تکمیل و بهره‌برداری از خانه فرهنگ دیبای ۱۱ در انتهای بلوار صنعت تا سال ۹۹ خبر داد.

محسن علیزاده در برنامه رادیویی صبح سیلک با اشاره به وسعت ۲۷ کیلومترمربعی و زندگی بیش از ۱۶ هزار نفر در قالب ۴ هزار و ۷۶۰ خانوار در ناحیه چهار منطقه پنج گفت: پنج محله در ناحیه وجود دارد که هفت معتمد در قالب بازوان یاری‌گر مدیریت شهری به ایفای نقش می‌پردازند.

به گفته وی پیش از این فرآیند، پروژه‌ها صرفا با نظر مدیران و معاونین شهرداری تدوین و تنظیم می‌شد که نارضایتی‌هایی را به همراه داشت اما از سال ۹۶ که سازوکار معتمدین طراحی و اجرا شد، شاهد افزایش رضایت‌مندی عمومی هستیم.

علیزاده با اشاره به مصوبات متعدد در ناحیه چهار منطقه پنج در قالب نشست با معتمدین، اقدامات مختلف و متعدد در زمینه زیرسازی، آسفالت، چاه‌های جاذب، فضای سبز، معابر و … در این ناحیه را یادآور شد.

وی با اشاره به زیرسازی و آسفالت ۴۰هزار مترمربع از معابر این ناحیه در سال گذشته از اتمام زیرسازی ۳۰ هزار مترمربع از معابر دیگر تا پایان سال جاری خبر داد.

ابوالفضل قندچی معتمد ناحیه نیز در این برنامه، از اجرای طرح معتمدین محلات و سرمایه‌های اجتماعی به عنوان گامی برای کاهش فاصله مدیریت شهری و شهروندان قدردانی کرد.

وی همچنین از وجود برخی مشکلات برای عملکرد مثبت حداکثری این طرح نیز خبر داد و خواستار کاهش بعضی مناسبات مزاحم در این زمینه شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.