خیلی از نمایندگان مجلس ما بده بستان دارند و اصولگرا و دغدغه‌مند دین نیستند/ فتنه اخیر را رهبر خاموش کرد

محمد چمنی: حسن یزدی جوشقانی، یکی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی است. او  دانشجوی مقطع دکترای علوم سیاسی دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات است و سابقه  فرماندهی مرکز آموزش خدمت اردکان یزد، معاونت سابق فرهنگی نیروی هوا فضای سپاه در دوره معاونت سردار حاجی زاده را در کارنامه دارد.

این نامزد مجلس در روز ثبت نام در گفت‌وگو با مشکات آنلاین گفت: امام فرمود مجلس در راس امور است اما در مجلس شرایط و وضعیتی حاکم شده که مجلس منفعل است؛ مثلا در فتنه اخیر کشور انتظار می‌رفت تا نمایندگان مجلس واکنش نشان دهند و با سوال و پیگیری خود مسئله را بررسی می‌کردند؛ اما این کار نشد و مقام معظم رهبری از خودشان مایه گذاشتند و آتش فتنه را خاموش کردند.

وی افزود: برایم واضح است خیلی از نمایندگان مجلس ما بده بستان دارند و اصولگرا و دغدغه‌مند دین نیستند لذا تکلیف بر من ایجاب کرد و با مشورت با برخی دوستان شاخص و ارزشی تصمیم گرفتم وارد عرصه شوم. قبلا در سپاه فعالیت داشته ام و  از آنجا که سپاه از طریق بسیج با بدنه اجتماع ارتباط دارد می دانم باید با مردم خوب رفتار کنم و دلسوز مردم باشم.

آمده‌ام به معیشت اقشار ضعیف رسیدگی کنم

یزدی گفت: شعارم در این انتخابات انقلابی  و مردمی بودن است که شعاری ذاتی است و از قلب من نشات می گیرد. آمده‌ام تا به عنوان یک رزمنده و مدافع حرم خود را به نیروهای ارزشی انقلاب ارائه کنم و برنامه خود را در راستای چشم انداز نظام جمهوری اسلامی ارائه دهم و در راستای گفتمان انقلاب اسلامی زیر علم ولایت حرکت کنم. آمده‌ام تا علاوه بر رسیدگی به معیشت اقشار ضعیف مردم دولتمردان را به سوال بکشم.

وی افزود: من آمده‌ام تا آخر پای کار بمانم اما اگر حضور بنده در کنار کسانی که همفکر من هستند، موجب تضعیف جبهه اصولگرایی گردد، حاضرم با دوستانِ اصولگرا جلسه‌ای داشته باشیم و با توافقِ عادلانه، به نتیجه‌ی واحد برسیم. در غیر اینصورت، کناره‌گیری را ناعادلانه و غیردموکراتیک دانسته و تا آخر می‌مانم.

این نامزد انتخابات تصریح کرد: اگر مردم با بصیرت رفتار کنند و دقت لازم به عمل آید مجلس بعدی مثل مجلس دهم منفعل نخواهد بود.

1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    همه اول شعار می دهند همه رهبر عزیز را پله ترقی خود قرار می دهدن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.