دانشگاه کاشان هوشمند می‌شود

دانشگاه کاشان و شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در برقراری سیستم‌های یکپارچه دانشگاه هوشمند تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه کاشان، رئیس دانشگاه کاشان با بیان این‌که درحال حاضر سرویس‌دهی در دانشگاه‌ها با سیستم‌های سنتی قدیمی ارایه می‌گردد افزود: به‌موجب این تفاهم نامه مقرر گردیده است ظرف مدت حداکثر 4 ماه شناسایی، طراحی و معماری کلان سکوی ارایه سرویس‌های یک‌پارچه دانشگاه هوشمند با رویکرد یکی از روش‌های Bot،Boo،Boot اجرا و راهبری گردد.

عباس زراعت گفت: در این سیستم یک سیم‌کارت دانشجویی هوشمند با برند دانشگاه کاشان در اختیار دانشجو و همکاران قرار می‌گیرد تا کلیه فعالیت‌های خود را با آن انجام دهند.

وی اظهار امیدواری کرد اول مهر که دانشجویان عزیز به دانشگاه مراجعه می‌کنند شاهد اتفاقات جدیدی باشند و با دانشگاه متفاوت روبه‌رو شوند.

رئیس دانشگاه کاشان پرداخت یک‌پارچه الکترونیکی، انتقال و میهمانی، اخبار دانشگاه، مشاوره آنلاین، جزوات درسی، خرید و فروش، تبلیغات و اصولا تمامی فعالیت‌هایی که قابل انجام به‌صورت الکترونیکی و با قیمت ارزان می‌باشد و حتی می‌تواند برای اعضای دانشگاه درآمدزایی داشته و تبدیل به یک محیط کسب و کار شود را از قابلیت‌های این سیستم عنوان کرد و افزود: این سیستم که موجب توسعه دانش‌بنیان گردیده و لازمه یک دانشگاه مترقی است، برای نخستین‌بار در دانشگاه کاشان به صورت پایلوت انجام می‌شود و زمینه تبدیل این دانشگاه به دانشگاه نسل چهارم است.

زراعت خاطرنشان کرد: در این طرح تمامی سرویس‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، رفاهی، اداری و … در قالب یک اپلی‌کیشن جامع ارایه می‌گردد و موجب چابکی، سرعت، کیفیت در فعالیت‌ها و بسیاری تحولات دیگر می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.