داور بین‌المللی تنیس روی میز کاشانی به بازی‌های آسیایی می‌رود

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان کاشان از حضور «حمیدرضا صباغیان» داور بین‌المللی تنیس روی میز این شهرستان برای قضاوت در مسابقه‌های تنیس روی میز بازی‌های آسیایی جاکارتا خبر داد.

جعفر بزمیان دوشنبه ۲۳ مردادماه به ایرنا گفت: حمیدرضا صباغیان به عنوان داوری بین‌المللی برای نخستین‌بار برای قضاوت در بازی‌های آسیایی به میزبانی کشور اندونزی انتخاب شده است.

وی افزود: صباغیان پیش‌تر در مسابقه‌های تنیس روی میز جوانان جهان در آفریقای جنوبی سال 2007، تور حرفه‌ای جهان در آلمان 2008، قهرمانی جهان در هلند 2011، المپیک 2012 لندن، پروتور جهانی اتریش 2016 و 2017، قهرمانی جوانان جهان در ایتالیا 2017، قهرمانی بزرگ‌سالان جهان 2018 در سوئد 2018 قضاوت کرده است.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان کاشان بیان کرد: یکی از شرط‌های لازم برای قضاوت در بازی‌های آسیایی و المپیک دارا‌بودن مدرک بین‌المللی پیشرفته «بلوبج» است و تا کنون سه نفر در کشور موفق به دریافت این مدرک شده‌اند.

مسابقه‌های قهرمانی تنیس روی میز 2018 آسیا در بخش‌های دوبل مختلط، انفرادی و تیمی زنان و مردان از سوم شهریور امسال به مدت یک هفته در جاکارتا (پایتخت کشور اندونزی) برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.