در خانه بمانید، تا ظرفیت بیمارستان‌ها تکمیل نشود

به گزارش مشکات آنلاین و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، این دانشگاه در اطلاعیه‌ شماره ۱۰ خود، از همشهریان کاشانی تقاضا کرد به دلیل تلاش تیم درمان برای به حداقل رساندن حضور بیماران در بیمارستان و ظرفیت درحال تکمیل بیمارستان بهشتی و سیدالشهدا، در منزل بمانند و تنها بر حسب ضرورت بیرون بیایند. متن کامل این اطلاعیه به این شرح است:

به نام خالق سلامتی
باسلام و با آرزوی صحت، سلامت و سعادت برای همه همشهریان ارجمند؛ به اطلاع می‌رساند:
با توجه به دستورالعملهای کشوری که توسط کمیته های علمی مستقر در وزارت بهداشت با کمک هیئت علمی سراسر کشور در حال تدوین و به روز رسانی می باشد،همه تیم درمان در تلاش هستند مدت اقامت بیماران را به حداقل ممکن رسانیده و رسیدگی به بیماران در حال بهبود را در “مراکز نقاهتی” انجام داده یا به کانون خانواده ها بازگرداند. در این راستا دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در روز جمعه (۹۸/۱۲/۱۶) اقدام به طراحی و تجهیز اقامتگاه لازم در سطح شهر نموده تا از بار بستری های بیمارستان های شهید بهشتی و سیدالشهداء(ع) بکاهد.
🖊لازم به ذکر است در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی و حضور در مکان های مختلف، قطعا افزایش تعداد بیماران و تکمیل شدن بیمارستان های شهید بهشتی و سیدالشهداء(ع) را در پی خواهد داشت.
📢از همشهریان گرامی تقاضا می شود در منزل بمانند و بر حسب ضرورت به بیرون از خانه تشریف ببرند و به تمام توصیه های بهداشتی که توسط واحدهای حقیقی و مجازی اطلاع رسانی میشود توجه نمایند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.