دستاوردهای دولت تدبیر و امید در معرض دید همشهریان

 

 

بخشی از توانمندی ها و دستاوردهای دولت تدبیر و امید در محورهای ظرفیت ها و مشاغل خانگی، صنایع و مشاغل خدماتی با برگزاری نمایشگاه در معرض دید همشهریان کاشانی قرار گرفت.

 

معاون فرماندار با بیان این خبر گفت: کاشان شهر ظرفیت‌ها و توانمندی های گوناگون در عرصه های مختلف است و بسیاری از این ظرفیت های به خصوص در حوزه صنایع تولیدی از بُعد منطقه‌ای، ملی و فراملّی برخوردار می باشد و فراتر از ظرفیت نمایشگاههای شهرستانی است. از این‌رو تلاش شده است بخشی از قابلیت‌های موجود در این نمایشگاه برای مردم دارالمومنین کاشان ارائه گردد.

 

مهندس مسعود خاندایی افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری تأکید فرموده اند «مسئولین خدمات خود را به مردم بگویند» ؛ فرماندار کاشان نیز تلاش کرد تا همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی بخش از خدمات را در قالب نمایشگاه و بخش دیگر را به صورت مکتوب و تحت عنوان‌ »کتاب عملکرد دولت تدبیر و امید در کاشان» در اختیار مردم همیشه در صحنه شهرستان قرار دهد.

 

وی یادآور شد: مردم شایسته‌ي بهترین خدمات هستند و عملکرد ارائه شده بر اساس شرایط موجود و تنگناهای حاکم بر کشور است که با این وجود تلاش شده است تا از کمترین منابع و با استفاده از ظرفیت بومی و محلی و با توجه به فرآیندهای کارشناسی و قانونی، مطلوب ترین خدمات به مردم ارائه گردد.

 

خاندایی تأکید کرد: اصول سیاست های ابلاغی اقتصادی مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری بر شناسایی ظرفیت‌های داخلی و حمایت از صنایع کوچک و رقابت‌پذیر تأکید نموده است و مجموعه‌های شرکت کننده در این نمایشگاه نشان از آن می‌دهد که شهرستان در این راستا موفق عمل کرده است.

 

وی افزود: استاندار محترم نیز در جلسه 166 شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تأکید کردند که ارائه کارنامه عملکرد دولت با رویکرد معقول، منصفانه و مستدل برای در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

 

خاندایی در خصوص مکان نمایشگاه یادآور شد: کاشان نیازمند مکان مناسب برای برگزاری نمایشگاه در عرصه‌های مختلف می‌باشد و تا رسیدن به نقطه مطلوب و با در نظر گرفتن مسائل ترافیکی و ایمنی این مکان در نظر گرفته شد.

 

وی غیرانتفاعی بودن نمایشگاه توانمندی‌های را از دیگر ویژگی برگزاری این نمایشگاه دانست و اظهار داشت: غیرانتفاعی بودن نمایشگاه باعث شد تا فرصت برابر برای همه مشاغل فراهم گردد تا در نمایشگاه شرکت نمایند.

 

خاندایی گفت: 118 غرفه در حوزه‌های خیاطی، صنایع دستی، معرق کاری، نگارگری، پوشاک و صنایع تبدیلی کشاورزی در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

 

لازم به ذکر است برگزاری حاصل همکاری سازمان های میراث فرهنگی، بسیج سازندگی ، فنی و حرفه‌ای، تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت؛‌ مخابرات؛ بهزیستی و ورزش‌های بومی و روستایی و جهاد کشاورزی و اموزشکده شهید موسویان می باشد که با محوریت معاونت برنامه ریزی فرمانداری کاشان محقق گردیده است.

 

این نمایشگاه که در سالن ورزشی کوثر واقع در چهارراه ورزشگاه فاز 2 ناجی آباد برگزاری گردیده است از ساعت 10 صبح تا 22 شب از تاریخ 17 لغایت 22 بهمن ماه پذیرای همشهریان کاشانی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.