دو سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی تلفیق شدند

مشکات آنلاین: بر اساس ابلاغیه وزارت کشور با تلفیق دو سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی فعالیت سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان آغاز شد.

همزمان با آغاز فعالیت سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر محمدرضا متشکره به عنوان سرپرست این سازمان معارفه و از زحمات محسن عرفان سرپرست سازمان اتوبوسرانی تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

محسن عرفان در این مراسم با بیان اینکه باید نام مرا در کتاب گینس چاپ کنند، گفت: امروز برای ششمین باری است که به عنوان یک مدیر در شهرداری تودیع و معارفه می شوم.

عرفان اتوبوسرانی را خدمتگزارترین نهاد شهر دانست و افزود: از کودک هفت ساله تا پیرمرد هشتاد ساله هر روز از اتوبوس استفاده می کند و این باعث شده بیشتر از هر ارگانی دیگر توسط مردم زیر سوال برود.

سعید ابریشمی راد، شهردار کاشان در معارفه سرپرست سازمان خمل و نقل، بار و مسافر افزود: عملکرد سازمان‌های نظارت بر تاکسیرانی و اتوبوسرانی در قالب ماده ۸۴ قانون شهرداری‌ها با رویکرد تجاری و نظام بازرگانی اداره می شد که با ابلاغ اساسنامه جدید، ارکان سازمان‌ تغییر یافته و در عملکرد و ساختار در قالب ماده ۵۴ طبق قوانین شهرداری ها فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: اعضای شورای سازمان حمل و نقل را شهردار کاشان، معاونت حمل و نقل و ترافیک به عنوان رئیس هیات مدیره و یک مدیر متخصص شهرداری که ابوالفضل ساروقیان انتخاب شده را تشکیل می دهند و اعضای هیات مدیره نیز متشکل از معاونت حمل و نقل و ترافیک، مدیرعامل سازمان و یک مدیر مطلع بیرون از ساختار شهرداری که عباسعلی قپانی پور معاون سیاسی فرمانداری معرفی شده خواهند بود.

وی با بیان اینکه موضوع حمل و نقل عمومی یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی شهر است،افزود: در ارکان چهارگانه ترافیک، سیستم و شبکه حمل و نقل از موارد اصلی به شمار می‌روند، رویکردی که در این دوره با تمرکز برای بهبود فرآیند عبور و مرور محقق شده است.

ابریشمی راد یادآور شد: هزینه هر نفر سفر در سرویس اتوبوسرانی کاشان ۳۰۰۰ تومان است که مردم امسال به طور متوسط، ۶۰۰ تومان پرداخت می‌کنند بنابراین مردم و شهرداری به کمک یکدیگر، کمبود بودجه حمایتی دولت را جبران می کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.