دیدار سرزده استاندار اصفهان از قمصر

استاندار اصفهان سه‌شنبه ۷ اسفندماه در سفری سرزده به کاشان، با همراهی فرماندار این شهرستان از مجموعه بخشداری و شهرداری قمصر دیدن کرد.

گزارش ایرنا از استانداری اصفهان حاکی است، عباس رضایی در این سفر از واحدهای مختلف مجموعه بخشداری و شهرداری قمصر بازدید و از نزدیک نحوه تولید خدمت و رسیدگی به درخواست‌های مردمی را مورد بررسی قرار داد.

وی با دریافت اطلاعات کلی در مورد روستاها، وضعیت اشتغال و ظرفیت‌های موجود در بخش قمصر، بر استفاده حداکثری از توان‌مندی‌های این شهر تاکید کرد.

استاندار اصفهان همچنین در جلسه‌ای در شهرداری با حضور جمعی از مدیران شهرستان کاشان و شهر قمصر، بر جلب رضایت و پاسخ‌گویی شفاف به مردم، تکریم ارباب رجوع و همچنین تلاش در جهت ایجاد اشتغال در این شهر دستوراتی صادر کرد.

نقدی شهردار، حجت الاسلام ذوالفقاری امام جمعه و شجاعی بخشدار قمصر در ابتدای این جلسه گزارشی از وضعیت شهر و بخش قمصر ارائه کردند.

این چهارمین سفر رسمی و غیررسمی عباس رضایی در سمت استانداری اصفهان به کاشان است. محسن مهرعلیزاده استاندار سابق اصفهان، تنها در روز‌های آخر استانداری خود، آن‌هم در یک سفر زیارتی به مشهد اردهال سفر کرد.

عباس رضایی در نخستین روزهای انتخاب خود به‌عنوان استاندار اصفهان و در نخستین سفر غیر رسمی خود به کاشان سفر کوتاهی داشت و در این سفر با نماینده ولی فقیه‌ و امام جمعه کاشان دیدار کرد.

پس از آن نیز وی در سفر معاون اول رئیس جمهور و یکی دو وزیر دیگر به کاشان آمده آنان را همراهی می‌کرد.

کاشان پرجمعیت‌ترین و بزرگ‌ترین شهر استان اصفهان بعد از مرکز استان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.