رئیس سابق ارشاد، مسئول روابط عمومی دانشگاه پزشکی شد

«مصطفی جوادی‌مقدم» رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان شد.

به گزارش وب‌دا، آیین تکریم و معارفه سرپرست روابط عمومی دانشگاه با حضور رئیس و اعضای هیات رئیسه یک‌شنبه۲۷ خردادماه در سالن شهداء ستاد دانشگاه برگزار شد.

در این آیین رئیس دانشگاه از «حوریه زاهد» سرپرست سابق روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تقدیر و برای مصطفی جوادی مقدم در این پست آرزوی موفقیت نمود.

دکتر ابراهیم کوچکی، با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی در سازمان اظهار داشت: روابط عمومی نقش تعیین‌کننده‌ای در افزایش آگاهی‌های آحاد جامعه، فرهنگ‌سازی و تنویر افکار عمومی دارد.

وی گفت: روابط عمومی کارآمد عاملی برای ارتباط، معرفی دستاوردها و پیشرفت سازمان‌ها است و ظرفیت موثری در راهبری افکار عمومی و اطلاع‌رسانی هدفمند است.

محمدرضا افاضل مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست دانشگاه نیز در این نشست با اشاره به جایگاه روابط عمومی، خواستار استفاده از سلیقه و ایده‌های مختلف در این راستا شد.

مدیران جدید و سابق روابط عمومی دانشگاه نیز در این نشست به بیان برنامه‌ها و اقدامات خود پرداختند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از سوی رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه و جمعی از همکاران از تلاش‌های حوریه زاهد تقدیر و تجلیل به‌عمل آمد و نیز حکم انتصاب آقای مصطفی جوادی مقدم قرائت و برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.