«راوند» هشتمین ایستگاه «چلچراغ توسعه»

مشکات آنلاین: مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان، از بهره‌برداری از پروژه‌های چمن مصنوعی راوند و ۱۲ پل آب‌رو بتنی در هشتمین هفته اجرای طرح چلچراغ توسعه خبر داد.

مهدی بذرافشان گفت: با توجه به ایام شهادت امام جواد(ع)، آیین‌ گشایش پروژه‌های چلچراغ توسعه در هفته هشتم، شنبه‌شب ۱۲مردادماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام محمد باقر (ع) واقع در بلوار حرم راوند برگزار می‌شود.

وی، با اشاره به بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی راوند به عنوان یکی از این پروژه‌ها اظهار کرد: این پروژه پس از اتمام اجرای چمن و نیز عملیات فنس‌کشی، جدول‌گذاری، تسطیح و آزادسازی، به‌سازی فضای پیرامونی، مناسب‌سازی معبر ورودی و … با اعتبار حدود ۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

بذرافشان همچنین از تکمیل ۱۲ عدد پل آب‌رو بتنی خبر داد و گفت: بهره‌برداری از این پل‌ها در محدوده کمربندی سردار شهید کریمی و بلوار الزهرا(س) با هزینه‌ای بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان صورت می‌گیرد.

وی با تقدیر از معاونت عمرانی و منطقه پنج شهرداری، پروژه‌های بهره‌برداری شده در چلچراغ توسعه را بر مبنای اولویت‌ها، نیازسنجی و البته با رویکرد توزیع عادلانه خدمات و امکانات دانست.

در طرح چلچراغ توسعه پروژه‌های عمرانی و خدمات شهری در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی، بانوان و … در نقاط مختلف شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.