رزرو اینترنتی اسکان نوروزی در کاشان تا اطلاع بعدی لغو شد

رئیس اداره آموزش و پرورش کاشان از لغو ذخیره‌کردن اینترنتی اسکان نوروزی مدارس در کاشان تا اطلاع بعدی خبر داد.

 

حسین مقنی در گفت‌وگو تسنیم، ضمن اشاره به شیوع ویروس کرونا در منطقه کاشان و تعطیلی مدارس کل کشور با تصمیمستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد: به منظور جبران برنامه درسی دانش‌آموزان تصمیم گرفته شد تا دروس آنان با استفاده از اساتید باتجربه در شبکه آموزش ارائه شود.

 

مقنی ضمن اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده در روز دهم اسفند ویژه دانش‌آموزان افزود: برنامه سایر روزهای هفته پس از تهیه لیست نهایی اعلام می‌شود؛ تعطیلی مدارس در حیطه اختیارات ستاد ملی مبارزه با کرونا بوده و تمامی اقدامات با توجه به تصمیمات این ستاد برنامه‌ریزی می‌شود.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش کاشان ضمن اشاره به توقف موقت رزرو اینترنتی اسکان نوروزی ابراز داشت: تمامی برنامه‌ریزی‌ها ویژه اسکان نوروزی فرهنگیان در کاشان انجام شده اما به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس و رده‌های مجری طرح تا اطلاع متوقف شده است.

 

وی با بیان این‌که با کنترل ویروس کرونا اطلاع‌رسانی لازم در مورد اسکان نوروزی ۹۹ فرهنگیان صورت می‌پذیرد، توصیه کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از ترددهای غیرضروری خودداری کرده، بهداشت فردی را جدی گرفته و دست‌ها را به صورت مداوم با آب و صابون شست‌و‌شو دهید.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.