روستای بدون برق در شهرستان اردستان وجود ندارد

قاسمعلی ناظری پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: حذف قبض کاغذی و جایگزین قبض سبز از اهداف اصلی اداره برق شهرستان در این ماه‌های اخیر بوده است.

وی افزود: با مدیریت مصرف برق در تابستان ۹۸ توانسته ایم کار بسیار بزرگی را انجام دهیم.

۹۰ درصد خدمات در اداره برق اردستان غیر حضوری است

رئیس اداره برق شهرستان اردستان گفت: اداره برق شهرستان اردستان در حال حاضر ۲۹ مورد از خدمات را به شکل غیر حضوری ارائه می دهد که ۹۰ درصد خدمات را شامل می‌شود.

وی ابرازداشت: شهرستان اردستان دارای ۳۲ هزار و ۱۱۷ مشترک برق است که همه از قبض سبز استفاده می کنند و قبوض کاغذی حذف شده است.

ناظری بیان داشت: تعداد ۵۰ درصد مشترکان شهرستان اردستان روستایی هستند که ۲۲۰ روستا و مزرعه با شعاع ۸۰ کیلومتر برق رسانی شده است.

رئیس اداره برق شهرستان اردستان تاکید کرد: مقدار یک هزار و ۳۵۷ کیلومتر شبکه فشار متوسط در قالب ۱۵ فیدر خدمات برق به مشترکات شهرستان اردستان را ارائه می‌دهد.

وی تصریح کرد: تعداد مشترکان برق شهرستان اردستان قبل از انقلاب بیش از سه هزار و ۵۰۰ مشترک بوده که در حال حاضر بیش از ۳۲ هزار مشترک دارد.

قبل از انقلاب تنها ۳ روستای شهرستان اردستان دارای برق بوده است

ناظری با بیان اینکه در قبل از انقلاب تنها سه روستای شهرستان اردستان دارای برق بوده است، افزود: به برکت انقلاب اسلامی روستای دارای سکنه بدون انشعاب برق در شهرستان اردستان وجود ندارد.

رئیس اداره برق شهرستان اردستان همچنین اعلام کرد: امسال تا کنون بیش از پنج میلیارد تومان جذب اعتبارات بوده که در قالب ۲۵۸ پروژه کار انجام شده است.

وی افزود: در سال ۹۸ تعداد ۳۰ انشعاب رایگان را به مددجویان کمیته و بهزیستی ارائه شده و بیش از پنج هزار کنتور مشترک عادی و دیماندی تست شده است.

ناظری تاکید کرد: تعداد ۵۶۰ کنتور فهام در شهرستان اردستان نصب شده که کنتور خوانی آن به شکل غیر حضور رویت می‌شود.

رئیس اداره برق شهرستان اردستان همچنین بیان کرد: به منظوری خاموشی ۲۰۰ انشعاب کشاورزی که با این اداره همکاری کرده اند بیش از ۵۰ میلیون تشویقی دریافت کرده اند.

منبع:  خبرگزاری مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.