رونمایی از سامانه اینترنتی مشاوره کسب و کار در کاشان

سامانه اینترنتی مشاوره کسب و کار با حضور مهدي حسين نژاد مدير عامل و عضو هيات‌مديره صندوق ضمانت سرمايه‌گذاري تعاون كشور در کاشان رونمایی شد.

به گزارش تسنیم، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان در آیین رونمایی از این سامانه با اشاره به این‌که 800 کسب و کار جدید در این سامانه معرفی شده است افزود: این سامانه مشاوره‌های کسب و کار و استعدادیابی شغلی انجام می دهد.

حسن رمضانی اضافه‌کرد: کاشان دارای 106 هزار نفر فعال در بخش اشتغال از جمله صنعت و خدمات در عرصه تعاون شهرستان است که 52 هزار نفر جمعیت بیمه تامین اجتماعی هستند.

به گفته وی در این شهرستان 1500 واحد صنفی و 900 کارگاه،287 شرکت تعاونی با ایجاد 4600 شغل مستقیم در شهرستان کاشان وجود دارد.

رمضانی با تاکید بر این‌که جمعیت بانوان و دانش‌آموختگان دانشگاهی بیشترین گزینه‌های جویای کار هستند یادآور شد: جمعیت متقاضیان کار بانوان رشد 35 درصدی داشته است.

سامانه اینترنتی مشاوره کسب و کار کاشان به آدرس www.bhiran.com نخستین مرکز مشاوره کسب و کار شهرستان‌های شمال استان اصفهان است که تمامی مشاوره‌های کسب و کار و استعداد‌یابی شغلی از صفر تا صد در آن تدوین شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.