رونمایی از کتاب شعر، «رفتم به باغ»

در سومین روز از نخستین جشنواره بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان، ازکتاب شعر، «رفتم به باغ» رونمایی شد.

به گزارش صداوسیما؛ در سومین روز از نخستین جشنواره بین‌الملل کتاب کودک و نوجوان کاشان، ازکتاب شعر، «رفتم به باغ» از سروده‌های افسانه شعبان‌نژاد، رونمایی شد.

افسانه شعبان‌نژاد شاعر و نویسنده حوزه ادبیات کودک و نوجوان گفت: این کتاب مجموعه 9 جلدی است که با توجه به ادبیات عامیانه و با الهام از یک ترانه بسیار قدیمی کرمانی، شامل طنزهایی شیرین برای کودکان سروده شده است.

شعبان‌نژاد، شاعر، نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان، در سال 1342، در شهداد از توابع کرمان به دنیا آمد.

شعبان‌نژاد نزدیک به 130 اثر در زمینه شعر، قصه و رمان به چاپ رسانده است.

«آشناى غنچه‌ها»، «باغ هزار دخترون»، «بابا و باران»، «جشن گنجشك‌ها»، «يك آسمون، دو آسمون»، «كلاغه كجاست؟ روى درخت»، «خانم چمن و درخت زردآلو»، «شيشه آواز»، «النگوهاى قرمز»، «يار پنهان»، «دختر كدو تنبل»، «باغ فرشته‌ها»، «بهار گمشده»، «صداى صنوبر» و «زنبور و سيب قرمز» دیگر آثار این نویسنده است.

نخستین جشنواره بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان، که با حضور بیش از 60 نویسنده و تصویرگر کتاب کودک و نوجوان برگزار شده ، 100 برنامه فرهنگی از جمله کارگاه‌های آموزشی، جشن امضا نویسندگان، قصه‌خوانی، صبحگاه کتاب، نمایش آثار برگزیده جشنواره فیلم کودک اصفهان، اجرای تئاتر و رونمایی از کتاب «کاشان دارد از تشنگی می‌میرد» در مدارس و کتاب‌خانه‌های این شهرستان یک‌شنبه‌شب ۲۵ آذرماه در کاشان به کار خود پایان داد.

نخستین جشنواره بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان، یکی از برنامه‌های طرح پایتختی کتاب کاشان بود که تمام هزینه‌های آن‌را بخش خصوصی تامین کرده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.