ساداتی‌نژاد گره کنارگذر کاشان در حوزه آران و بیدگل را باز کند/ توافق یکماه دو شهرستان در مرکز استان برای حل مشکل کنارگذر

فرماندار کاشان از برگزاری جلسه مشترک با نماینده مجلس، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و فرماندار آران و بیدگل برای حل مشکل کنارگذر شهر کاشان خبر داد و گفت قرار شده تا یک ماه بعد از برگزاری این جلسه مشکلات پروژه حل شود.

 

«علی اکبر مرتضایی» از طولانی شدن زمان اجرایی پروژه کنارگذر کاشان گلایه کرد  و گفت:آقای ساداتی نژاد به دلیل اینکه نماینده هر دو شهرستان هستند باید وافق ایجاد کند تا این پروژه اجرا شود.

 

«علی رضا چله دوان» معاون عمرانی فرماندای کاشان هم با ابراز ناخرسندی از طولانی شدن زمان اجرای پروژه کنارگذر کاشان گفت این پروژه بر اساس «انتظارات و پیش بینی‌های» او و همکارانش پیش نرفته است.

 

چله دوان گفت پروژه‌ای که پیمانکار آن «در میدان» است، ردیف بودجه پروژه هم مشخص شده، باید پیشرفت بیشتری می‌داشته باشد؛ اما چون بحث به حوزه استحفاظی آران و بیدگل مربوط است می طلبد که آقای ساداتی نژاد ورود پیدا کنند.

 

پروژه کنارگذر کاشان دارای سه فاز است. فاز اول و سوم این پروژه به طول 23 کیلومتر در اراضی حوزه استحفاظی کاشان قرار دارد که عملیات اجرایی آن در حال انجام است و تا کنون 15 میلیارد تومان اعتبار در آن هزینه شده است؛ اما فاز میانی پروژه که در اراضی ملی حوزه استحفاظی شهرستان آران و بیدگل قرار گرفته با مشکل روبرو است.

 

چله دوان گفت حدود 70 روز قبل با نماینده مجلس شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در این باره جلسه داشته و در آن جلسه مقرر شده که این فاز توسط ساداتی نژاد عملیاتی شود.

 

«عباس علی قپانی پور» معاون سیاسی-اجتماعی فرمانداری کاشان نیز با اشاره به مشکلات تقسیماتی که در تعداد زیادی از  شهرستان‌های کشور وجود دارد گفت کاشان و آران و بیدگل نماینده مشترک دارد و امیدواریم با وفاقی که به کمک وی ایجاد می شود مشکل کنارگذر حل شود.

 

فرماندار کاشان  معتقد است به ثمر رسیدن این پروژه «حتما باعث آرامش مردم، ترددهای امن و کاهش تلفات جاده‌ای خواهد شد.»

 

مرتضایی قول داد تا با «جدیت» پروژه کنارگذر کاشان را پیگیری کند تا بر اساس توافقی که در مرکز استان شکل گرفته به سرانجام برسد.

 

فرماندار کاشان در سخنان خود به زمان دقیق توافق انجام شده در اصفهان اشاره نکرد؛ اما نهایتا گره کنارگذر کاشان در حوزه استحفاظی شهرستان آران و بیدگل باید تا نهم اسفندماه باز شده باشد چرا که فرماندار کاشان در کنفرانس خبری خود در روز دهم بهمن ماه از توافق یک ماهه برای حل مشکل سخن گفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.