ساداتی نژاد در جلسه بررسی مشکلات جاده سفیدشهر شرکت کرد

دو روز پس از حادثه مرگبار جاده سفیدشهر به کاشان، سیدجواد ساداتی نژاد، با حضور در جلسه بررسی مشکلات این جاده که در فرمانداری آران و بیدگل برگزار شد شرکت کرد و از مسئولان خواست برای رفع مشکلات جاده سفیدشهر اقدام کنند.

 

به گزارش کانال روزنامه نسل فردا، ساداتی نژاد در این جلسه گفته نباید مردم قربانی لجاجت دستگاههای اجرایی شوند.

 

روز پنج شنبه در اثر برخورد دو خودروی پیکان و وانت در جاده سفیدشهر به کاشان دو نفر جان باختند.

 

این تصادف اعتراض جمعی از شهروندان سفید شهر را برانگیخت. آنها خواستار حضور مسئولان شهرستان آران و بیدگل در این شهر بودند.

 

دو روز پس از این حادثه، سید جواد ساداتی نژاد در فرمانداری آران و بیدگل حاضر شده و با اشاره به اعتراض همشهریانش گفته این تصادف موجب جریحه دار شدن احساسات مردم منطقه شده است.

 

او تصریح کرده بسیاری از موانع ادامه فعالیت های عمرانی پروژه تعریض این مسیر با تشکیل جلسات میان دستگاه های اجرایی رفع می شود.

 

۳ کیلومتر از  از محور پرحادثه کاشان به سفیدشهر با پیگیری های «عباس علی منصوری»نماینده سابق شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل تعریض شده اما گفته می شود که ادامه عملیات تعریض این محور، به علت قرار گرفتن در حریم خط راه آهن متوقف شده است.

 

حسین غلامی، شهردار سفیدشهر  در جلسه بررسی مشکلات جاده سفید شهر به کاشان، با اعتراض به توقف پروژه تعریض این مسیر گفته ایستگاه راه آهن که مانع ادامه عملیات عمرانی این جاده است، سالهاست به مخروبه ای بلا استفاده تبدیل شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.