سالن‌های ورزشی كاشان مديريت مناسبی ندارند

رئيس هيئت واليبال كاشان گفت: شهرستان كاشان داراي ۴۷ سالن ورزشي است اما هيچ‌كدام مديريت مناسبی ندارد.

به گزارش پورتال خبری كاشان، «حسن فتاحی» در نشست روئسای هيئت‌های ورزشی كاشان كه به مناسب هفته تربيت‌بدنی، در سالن كنفرانس شهيد شكرريز مجموعه ورزشی شهيد ناصر فكری كاشان برگزار شد، گفت: در شهرستان كاشان ورزش‌كار با استعداد و زيرساخت‌ ورزشی خوبی وجود دارد.

وی اظهار داشت: سالن‌های ورزشی كاشان نيازمند مديريت واحدی است تا بتوانند هيات‌هايی را كه نيازمند زمان ورزش هستند، حمايت كنند تا از هيئت واليبال و فوتبال تقاضای سالن نكنند.

فتاحي از نماينده مردم كاشان و آران و بيدگل در مجلس و سرپرست فرمانداری کاشان خواست برای افزايش اعتبارات ورزشی شهرستان با مقامات بالادستي و وزارت ورزش در ارتباط و تعامل با يكديگر باشند.

وی اختصاص یک‌ميليارد تومان برای يك‌سال ورزش كاشان را ناچيز خواند و تاکید کرد: در صورت فشار مسئولان كاشان به وزارت ورزش، اعتبارات ورزش كاشان افزايش خواهد يافت.

رئيس هيات واليبال كاشان در ادامه خواستار تكميل سالن ورزش شهيد شكرريز كاشان شد و افزود: پروژه‌ای مانند سالن شهيد شكرريز كاشان به‌عنوان يک پروژه ملي در كشور نادر و بي‌نظير است.

فتاحي همچنين خواستار احقاق حقوق ورزش‌كاران ملي‌پوش كاشاني شد و افزود: سرنجي قهرمان پاراآسيايي ۲۰۱۸ جاكارتا شد، اما استان اصفهان حاضر نيست نامي از كاشان برده شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.