سعیدی ۱۵۰ میلیون تومان برای مبارزه با کرونا هدیه کرد

عضو هیئت مدیره بنیاد نخبگان سعیدی دانشگاه ڪاشان، از کمک ۱۵۰ میلیون تومانی مهندس «علی سعیدی» از خیرین دانشگاه و آموزش عالی به حامیان مردمی که در مقابله با کرونا خدمت می‌کنند خبر داد.

 

حمیدرضا فهیمی‌تبار افزود: مبلغ حمایت مالی این خیر گران‌قدر، در سه بخش پیشگیری از بیماری، با توزیع بسته‌های بهداشتی، کمک به اقشاری ڪه آسیب مالی در این مدت دیدند و تکریم از کادر درمان این شهرستان در نظر گرفته شده است.

 

وی خاطرنشان ڪرد: حامیان مردمی مبارزه با ڪرونا ڪاشان از زمان شیوع ویروس ڪرونا تا دهم فروردین حدود ۴۷۰۰ بطری آب میوه تازه بین ڪادر درمان بیمارستان بهشتی و زحمت‌ڪشان در دارالسلام و بیش از دو هزار بسته بهداشتی شامل ژل، مایع صابون، دستڪش، ماسڪ مایع ضد عفونی‌ڪننده سطوح و دستمال ڪاغذی در محلات ڪم برخوردار شهر توزیع نموده است.

 

مشاور رئیس و عضو هیات مدیره بنیاد نخبگان سعیدی دانشگاه ڪاشان با اشاره به اینڪه مردم و به خصوص ڪادر پزشڪی و درمانی در خط مقدم مبارزه با بیماری ڪرونا هستند و مقابله با این بیماری نیازمند اراده جمعی است خاطرنشان ڪرد: این حرڪت‌های خودجوش، موجب ارتقای فرهنگ همڪاری و همدلی در جامعه شده و امیدوارم همه با هم بتوانیم یاریگر ڪادر بهداشتی و درمان در جبهه نبرد بی‌امان با ڪرونا ویروس باشیم.

 

فهیمی‌تبار از مردم درخواست ڪرد ڪمڪ‌های مادی خود را برای حمایت از برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای با ڪرونا ویروس فقط به شماره حساب جاری 0105019518002 و شماره ڪارت 6037691990372294 نزد بانڪ صادرات به نام مؤسسه خیریه حضرت ولی عصر عج ڪاشان واریز ڪنند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.