سعید عطایی شاد، گزینه شهرداری کاشان

جمعی از دوستداران فرهنگ و هنر در کاشان «سعید عطایی شاد» را به عنوان گزینه خود برای شهرداری کاشان به اعضای شورای پنجم معرفی می‌کنند.

 

یکی از اهالی فرهنگ که خواست نامی از او برده نشود با اعلام این خبر گفت عطایی شاد، پیش‌تر هم یکی از گزینه‌های اصلی برای تصدی شهرداری کاشان بوده اما رویکرد سیاسی اعضای شورای چهارم سبب شده تا فرد دیگری انتخاب شود.

 

با توجه به پیروزی اکثر افراد ائتلاف «شهر  همدلی» در انتخابات شورای شهر کاشان، انتخاب سعید عطایی شاد به عنوان شهردار آینده کاشان دور از دسترس نیست.

 

«علی رسول‌زاده» عضو کنونی شورا و عضو راه‌یافته لیست شهرهمدلی به شورای شهر، پیش‌تر در گفت‌وگو با مشکات‌آنلاین  تلویحی سعید عطایی شاد را فردی مدیر و توانمند نامیده بود.

 

«علی‌رضا پورعسگری» دیگر عضو راه‌یافته این ائتلاف هم در گفت‌وگوی انتخاباتی خود به توانمندی‌های سعید  عطایی شاد اشاره کرده و او را نزدیک به قشر جوان نامیده بود.

 

رسول‌زاده و پورعسگری دو عضو شورای چهارم هستند که همواره نسبت به عملکرد شهردار کاشان انتقاد داشته‌اند و در گفت‌وگوهای خود صراحتا از عدم شفافیت مالی و رفتارهای سیاسی در شهرداری کاشان سخن گفته‌اند.

 

«حسین‌علی وکیل» دیگر عضو پیروز شده ائتلاف شهر همدلی هم در زمان تصدی شهرداری کاشان سعید عطایی شاد را به عنوان اولین مدیرعامل سازمان رفاحی تفریحی و معاون مالی اداری خود برگزیده بود.

 

در کارنامه اجرایی سعید عطایی شاد عنوان‌هایی همچون موسس و اولین مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کاشان، معاون اداری مالی شهرداری کاشان، معاون شهردار شاهین شهر، معاون اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان اصفهان، مشاور اداره میراث فرهنگی و گردشگری کاشان، اولین شهردار مشکات و شهردار نوش آباد وجود دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.