سید مجتبی جدی دبیر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران شد.

طی حکمی از سوی غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فن آوری سید مجتبی جدی به عنوان دبیر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی و با عنایت به کسب اکثریت آرای کمیته محترم انتخاب دبیر بیست و سومین جشنواره ی بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، به موجب این ابلاغ به عنوان” دبیر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران” منصوب میشوید.
بی شک جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، یکی از کم نظیرترین رخدادهای موجود و عرصه ی کنشگری نسل جوان دانشجو و نخبگان تئاتر کشور است. بر این اساس توجه ویژه به بخش مناطق و دانشجویان هنرمند سراسر کشور و فراهم آوردن زمینه ی حضور با نشاط آنان و ارائه تجربه های جدید در جشنواره،استفاده از ظرفیت گسترده کانون های تئاتر و انجمن های علمی دانشجویی مرتبط با جشنواره، اطلاع رسانی به موقع و جامع بر اساس زمانبندی برنامه های جشنواره به جامعه تئاتر دانشگاهی و هماهنگی با شورای سیاستگذاری جشنواره و اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از ماموریت های جنابعالی در این دوره به شمار میرود. شایسته است در تعامل سازنده با استادان ارجمند، دانشجویان فرهیخته، صرفه جویی از طریق کاهش هزینه های غیر ضرور و جلب مشارکت مادی و معنوی سازمان های فرهنگی هنری و اجتماعی برای تامین بخشی از هزینه های جشنواره ، تمام توان خود را مصروف برگزاری مطلوب و شایسته این جشنواره نمایید.
توفیقات روز افزون شمارا از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.

با آرزوی توفیق الهی
غلامرضا غفاری
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فن آوری
1398/12/19

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.