شرط و شروط شورای مشکات برای شهردار جدید

«محمدرضا  روپیکر» پس از «رضا پشتاره» به عنوان دومین منتخب مردم مشکات وارد چهارمین دوره شورای اسلامی شهر شد. او اگر چه در این مدت هیچگاه در پست‌های کلیدی شورا قرار نگرفته اما یکی از اعضای موثر این شورا بوده است.

 

همزمان با انتخاب سومین شهردارِ چهارمین شورای اسلامی شهر، مصاحبه مکتوبی را با این عضو شورا انجام داده و از او درباره ملاک‌های انتخاب شهردار پرسیدیم.

 

روپیکر در این گفتگو پیش‌بینی کرد شورا و شهرداری تعامل خوبی داشته باشند.

 

متن این گفتگو بدین شرح است:

 

  • ملاک شورا در انتخاب آقای بوستانی برای تصدی شهرداری مشکات چه بود؟

مدیریت، جدی بودن، شجاعت، داشتن برنامه‌های مدون کوتاه مدت و بلند مدت، ارتباط خوب با مسئولان شهرستان و استان، تعامل با شهروندان و راستگویی و درستکاری

 

  • آیا شرطی از طرف شورا با وی مطرح شده است؟

در این مدت باقیمانده تلاش مضاعف همراه با جدیت، اقدام و عمل داشته باشد.  چند کار را در الویت و دستور کار خود قرار دهد؛ اول تسریع در ساماندهی بلوار امام خمینی، بعد تلاش برای آزادسازی‌ها به‌ویژه خیابان مرکزی شهر (خیابان انقلاب)، جذب سرمایه گذار، تعریف و اجرای منابع مالی و کسب درآمد از راه‌های قانونی؛ زیرا اگر بودجه نباشد کاری هم انجام نمی‌شود.

 

  • چه برنامه‌ای برای هشت ماه آینده تعریف کرده‌اند؟

اعضای شورا همگی از شهردار جدید خواستند که دیگر کلنگی برای پروژه‌ای به زمین زده نشود بلکه طرح‌های ناتمام و باقیمانده به اتمام رسانده شود.

برنامه های زیادی در طول سه سال گذشته مطرح شده، کارشناسی شده که باید در هشت ماه آینده خودی نشان دهد. متاسفانه با توجه به عدم منابع پایدار مالی برای شهراری از گذشته تا کنون نمی تواند روی طرح‌ها مانور داد.

 

  • تعامل شورای چهارم با سومین شهردار منتخبش را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

با توجه به توضیحات و روحیاتی که از مهندس بوستانی دیدم رزومه کاری که ایشان دارند و پرسش و پاسخ هایی که انجام گرفت انشا الله به تعامل خوبی در چهارچوب قانون میان شورا و شهردار وجود خواهد داشت چنان که تا کنون هم وجود داشته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.