شهرداری برزک ارتقاء درجه یافت

شهردار برزک از ارتقاء درجه شهرداری برزک از درجه سه به چهار در آستانه ولادت امام حسن عسگری (ع) خبر داد.

به گزارش پورتال خبري كاشان، ابوالفضل زارع با اعلام اين خبر گفت: با توجه به شاخص‌های ممتاز شهر برزک درخواست ارتقاء به درجه پنج، به استانداری اصفهان و مجموعه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارائه شد و بعد از پیگیری‌های مستمر و چند ماهه نهایتا با ارتقاء درجه شهرداری برزک توسط وزارت کشور به درجه ۴ موافقت شد و ابلاغ رسمی ااستانداررتقاء درجه، با امضای وزیر محترم کشور در آستانه ولادت امام حسن عسگری(ع) دریافت شد.

شهردار برزک تصریح کرد: شهرداری‌های کشور بر اساس جمعیت، امکانات، قابلیت‌های خدماتی و عمرانی و مالی در توسعه شهری و موقعیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بین یک تا دوازده درجه‌بندی می‌شوند.

به گفته وي این درجه‌بندی ملاک عمل شهرداری برای تعیین نمودار سازمانی، پست‌های اداری، تعداد معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها، واحدها، شرایط احراز سمت شهردار، دریافت اعتبارات ملی و … قرار می‌گیرد.

وی ارتقای درجه شهرداری برزک را برای شهر برزك، شهروندان، مجموعه شهرداری و استان مهم دانست و خاطر‌نشان کرد: با ارتقای نمودار سازمانی جدید شهرداری بر اساس درجه جدید، فرصت ارائه خدمات مطلوب‌تر عمرانی و شهری فراهم می‌شود و زمینه‌های مساعد برای خدمت‌رسانی، عمران شهری و سازندگی بیشتر با برخورداری از اعتبارات ملی در شهر برزک فراهم می‌شود.

شهرداری برزک در یکم مردادماه ۹۲ از درجه یک به درجه سه ارتقاء یافته بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.