شورای اسلامی شهر کاشان و دستگاه‌های اجرایی برای تسریع در عملیات اجرایی زیرگذر همکاری کنند

فرماندار کاشان از تصویب ادامه اجرای طرح زیرگذر کاشان در پنجمین نشست شورای هماهنگی ترافیک استان اصفهان و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان خبر داد.

 

علی‌اکبر مرتضایی به ایسنا گفت: طرح زیرگذر میدان ولی‌عصر کاشان، به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین طرح ترافیکی این شهر پیش‌تر مسیر قانونی از جمله مصوبه شورای ترافیک شهرستان را دریافت کرده بود.

 

مرتضایی تصریح کرد: برای تهیه طرح‌های ترافیکی هر شهر به سندهای بالادستی مانند طرح‌های جامع و تفصیلی مراجعه می‌شود و در ۲ طرح ابلاغی به کاشان نیز زیرگذر به عنوان یک محور شریانی درجه یک تعریف شده که باید به صورت بزرگ‌راه و دسترسی غیرهمسطح اجرا شود.

 

فرماندار کاشان تصریح کرد: با وجود تمام تفسیرها و مصوبه شورای ترافیک شهرستان و توضیح‌های مفصل مشاور، نقد و بررسی کارشناسان خبره و شورای ترافیک استان به این جمع‌بندی رسید که طرح زیرگذر مدخل شهر کاشان، قابیلت اجرایی دارد.

 

مرتضایی ناکید کرد: بعد از روشن‌شدن زوایای فنی طرح و تصویب آن با حضور مدیران و متخصصان کشوری و استانی، کسانی که علت مخالفت خود را مسائل فنی و کارشناسی عنوان می‌کردند، با حاکم‌شدن منطق، باید فارغ از اظهارنظرهای سیاسی از مصوبه شورای ترافیک استان تمکین کنند.

 

وی ضمن تأکید بر اطلاع‌رسانی عمومی در خصوص ابعاد کارشناسی و شفاف‌سازی برنامه زمان‌بندی و پشتوانه مالی طرح توسط شهرداری افزود: انتظار می‌رود، شورای اسلامی شهر کاشان و دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان برای تسریع در عملیات اجرایی زیرگذر بلوار قطب راوندی-شهیدخادمی-خلیج فارس همکاری کنند.

 

طرح احداث یکهزار و ۸۰۰ متری زیرگذر کاشان با حضور وزیر راه و شهرسازی و برخی مسئولان این شهرستان آغاز شد و مدت زمان دو سال برای اجرای آن در نظر گرفته شده بود، ولی در ماه گذشته، رئیس و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر کاشان پس از گذشت پنج ماه از زمان تصویب به مخالفت جدی با آن برخاسته بودند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.