صدوری مدیرعامل کانون سنگر سازان بی سنگر کشور شد

حاج محمد (حمید) صدوری به عنوان مدیرعامل کانون سنگر سازان بی سنگر کشور انتخاب شد.

اعضای هیأت مدیره جدید این کانون در تاریخ 5 مهرماه سال جاری و پس از سی امین گردهمایی فرماندهان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد، برای یک دوره دوساله انتخاب شدند و پس از تشکیل اولین جلسه خود، به اتفاق آرا وی را به عنوان مدیرعامل خود انتخاب نمودند.

وی متولد سال 1336 است و پیش از این مدیر عامل کانون سنگرسازان بی سنگر کاشان بود. از سوابق کاری و مسئولیت های او می توان به مدیرکل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی، قائم مقام مدیرکل امور مجلس وزارت جهاد کشاورزی، مسئول دفتر نمایندگی جهاد سازندگی در کشور بوسنی و هرزگوین اشاره کرد. عضو شورای مرکزی جهاد سازندگی استان بوشهر، فرماندهی گردان رزمی و مسئول مهندسی تیپ المهدی (عج) و سابقه 33 ماه حضور داوطلبانه در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور از سوابق ایثارگری وی محسوب می شود.

کانون سنگرسازان بی سنگر، سازمانی مردم نهاد و غیر دولتی است که در سال 1383 با اهداف فرهنگی و اجتماعی و به منظور متشکل ساختن نیروهای پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد سازندگی در کل کشور تاسیس شده و در مراکز استانها و شهرستانها نیز دفاتری را به منظور ساماندهی و سازماندهی جهادگران 8 سال دفاع مقدس راه اندازی نموده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.