ضریب پوشش بیمه در کاشان ۷۶ درصد است

مشکات آنلاین:مدیر تامین اجتماعی کاشان گفت: ضریب پوشش بیمه در این شهرستان ۷۶ درصد است و از این نظر در جایگاه نخست کشور قرار داریم.

حسن شبانی‌زاده با بیان اینکه کارفرمایان این شهرستان در شمار خوش‌حساب‌ترین کارفرمایان کشور هستند، اظهار کرد: شعبه کاشان و راوند در مجموع ۲۶۰ هزار بیمه شده اصلی و تبعی را تحت پوشش دارد که از این تعداد ۷۷ هزار بیمه شده اصلی و ۲۵ هزار بازنشسته هستند.

وی عنوان کرد: یک‌هزار و ۲۲۷ نفر از زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست، سه هزار و ۷۰۰ نفر از کارگران ساختمانی و پنج هزار و ۱۴۰ نفر از رانندگان شهرستان تحت پوشش تأمین اجتماعی شهرستان قرار دارند.

مدیر تامین اجتماعی کاشان با بیان اینکه ضریب پوشش بیمه در این شهرستان ۷۶ درصد است، تصریح کرد: از این نظر در جایگاه نخست کشور قرار داریم.

شبانی‌زاده با بیان اینکه کارگران چهار هزار و ۳۷۲ کارگاه شهرستان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، ادامه داد: از این تعداد ۱۳۱ کارگاه دارای بیش از ۵۰ نفر نیروی کار است.

وی خاطرنشان کرد: معوقات این شعبه ۲۴۰ میلیارد تومان است که ۱۸۰ میلیارد تومان از این مبلغ مربوط به طلب از شرکت ریسندگی و بافندگی کاشان است که از سال ۷۸ پرداخت نشده و مابقی آن متعلق به ادارات دولتی و پیمانکاران است که تامین اجتماعی از وصول آن درمانده است.

 

منبع: ایمنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.