عامل توزیع روادید جعلی در آران و بیدگل دستگیر شد

فرمانده انتظامی آران و بیدگل از شناسایی و دستگیری یک عامل توزیع روادید جعلی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ مسعود سپهوند یک‌شنبه ۲۹ مهرماه ۱۳۹۷به خبرنگاران گفت: براساس اخبار دریافتی مبنی بر توزیع روادید جعلی در آران و بیدگل، نیروهای انتظامی با سرعت نسبت به شناسایی نامبرده و کشف 61 روادید جعلی اقدام کردند.

وی افزود: متهم خانمی 42 ساله است و گذرنامه افراد را برای دریافت روادید به فردی دیگر می‌داد که خود را اهل و ساکن اهواز معرفی کرده بود.

فرمانده انتظامی آران و بیدگل با تاکید بر لزوم مراجعه مردم به مرکزهای رسمی برای دریافت روادید سایر کشورها بیان کرد: دریافت روادید جعلی که گاه از روی ناآگاهی افراد صورت می‌گیرد، می‌تواند اثرهای نامناسبی بر روند سفر زائران به عتبات عالیات داشته و حتی منجر به دستگیری متخلفان شود.

وی در ادامه نیز از شهروندان خواست تا هرگونه اطلاعاتی در زمینه فعالیت‌های مشکوک و مجرمانه در آستانه پیاده‌روی اربعین را با شماره تماس 110 درمیان بگذارند.

بنابر اعلام اداره حج و زیارت کاشان، افزون بر 13 هزار نفر برای حضور در حماسه بزرگ پیاده‌روی اربعین تا کنون در سامانه سماح نام‌نویسی کرده‌اند و روادید نزدیک به 9 هزار نفر نیز صادر شده است.

23 دفتر خدمات زیارتی در شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، قمصر و بادرود در کنار کنسول‌گری‌های موقت عراق در استان‌های قم و مرکزی کار نام‌نویسی از علاقه‌مندان شرکت در پیاده‌روی اربعین را بر عهده دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.