فارغ‌التحصیلان فنی و حرفه‌ای مستقیما به بازار کار هدایت می‌شوند

فرماندار کاشان در برنامه بازدید از دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان، اظهار داشت: یکی از پتانسیل‌های موجود در دانشگاه فنی و حرفه‌ای داشتن فارغ‌التحصیلانی است که علاوه بر داشتن دانش تئوری و مبانی نظری آن، دانش کاربردی را نیز در عرصه عمل به همراه داشته و خروجی این دانشکده فارغ‌التحصیلانی هستند که مستقیما به بازار کار هدایت و مورد نیاز صنعت‌گران هستند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کاشان؛ «علی‌اکبر مرتضایی» گفت: در شهرستان کاشان پتانسیل‌های زیادی وجود دارد. یکی از مهم‌ترین موارد وجود تعداد زیاد واحدهای تولیدی است، که بخش زیادی از اشتغال منطقه را پوشش داده است و دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی می‌تواند در خط مقدم این صنعت باشد.

وی تصریح کرد: با بهره‌گیری از توان علمی و عملی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در منطقه می‌توان بخش مهمی از نیاز فنی و تخصصی شهرستان را به‌صورت حرفه‌ای ارتقا داد که در نهایت بهره‌بری بالاتری در تولید و اشتغال ایجاد کرد.

فرماندار کاشان در پایان این بازدید خواستار اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و مستقل‌شدن دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای در کاشان شد.

برنامه بازدید از دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان با حضور ابراهیم صالحی عمران، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و «سید جواد ساداتی‌نژاد» نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.