فرش آسایش، با آرامش به آران و بیدگل بازگشت

در هفته هفتم از لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فرش آسایش آران و بیدگل میزبان خود هیءت فارسان را در خانه شکست داد و با آرامش به آران و بیدگل بازگشت.

در این دیدار که جمعه 30 آذرماه در فارسان برگزار شد، شاگردان علی زندی‌پور‌ ابتدا یک گل از حریف دریافت کرده و مسابقه را واگذار کردند، اما در ادامه با جنگندگی و بازش جانانه ابتدا گل خورده را جبران کرده و سپس گل برتری را هم بر رقیب دیکته کرده و در نهایت با نتیجه 2 بر یک برنده این دیدار شدند.

تیم فوتسال فرش آسایش آران و بیدگل از 7 بازی با 2 برد 1 مساوی و 9 امتیاز در رده 4 جدول گروه چهارم این رقابت‌ها قرار دارد.

تیم فوتسال فرش آسایش آران و بیدگل، در هفته ششم این رقابت‌ها بهترین تیم هفته، علی زند‌پور بهترین مربی هفته و علی ابراهیم‌بیگی عضو این تیم یکی از بهترین بازیکنان هفته از نظر کارشناسان خانه فوتسال ایران انتخاب شده بودند.

علی زندی پورس از بارد در برابر  هیئت فارسان گفت: با توجه به بازی خوب هفته قبل از نظر روحی و روانی آماده برد بودیم ولی در یک غافلگیری ۱ گل از تیم فارسان دریافت کردیم.

زندی پور افزود: پس از چند دقیقه با تمرکز توانستیم یک گل به حریف بزنیم و تمرکز آن‌ها را برهم بزنیم و در ادامه با بازی مالکانه خود گل دوم را وارد دروازه حریف کردیم و در نهایت بازی ۱ بر صفر باخته را با نتیجه ۲ بر ۱ برنده شدیم و برای رسیدن به بالای جدول امید زیادی داریم.

سرمربی فرش آسایش گفت: در پایان از مجموعه کادر فنی٬ مدیریتی و بازیکنان که تا آخرین لحظه تلاش کردند و نا امید نشدند تشکر می‌کنم و به خصوص از دوستانی که با پیام خود از راه دور ما را دلگرم کردند و تشکر ویژه از مردم خوب آران و بیدگل که ما مدیون دعای خیر آنها هستیم و روز ۵ شنبه امیدواریم در بازی بعد ما را حمایت کنند .جدول رده‌بندی گروه 4 لیگ د سته دوم فوتسال کشور

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.