فرش دیوان کاشان، زغال‌سنگ طبس را شکست داد

عصر جمعه و از دیدارهای معوقه هفته نخست لیگ دسته یک هندبال کشور، فرش دیوان کاشان، زغال سنگ طبس را شکست داد

.به گزارش کاشان آنلاین در این دیدار که در سالن هفت مهر برگزار شد، شاگردان مهدی دوست پس از تساوی در هفته اول و قبول شکست در هفته دوم لیگ یک، با نتیجه نزدیک 24 – 23 میهمان خود را در یک بازی عقب‌افتاده شکست دادند.

تیم هندبال فرش دیوان کاشان در فصل جاری لیگ دسته اول هندبال ایران در یک گروه چهار تیمی به همراه پرواز اصفهان، هیأت هندبال خمینی‌شهر و زغال سنگ طبس، حضور دارد که از این گروه دو تیم به مرحله بعدی صعود می‌کنند تا در کنار 6 تیم صعودکرده از سه گروه دیگر لیگ یک، برای رسیدن به لیگ برتر به رقابت بپردازند.

هندبالیست‌های کاشانی در حالی در هفته سوم مقابل زغال سنگ طبس حاضر شدند که از این بازی «فروشگاه اینترنتی فرش دیوان کاشان» به عنوان حامی مادی و معنوی در کنار این تیم حضور دارد

تیم کاشان با حمایت و پیگیری‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان، دفتر نماینده و همچنین حمایت‌های صندوق حامیان ورزش شهرستان، در این دوره از مسابقات شرکت دارد. این در حالی‌ست که هزینه این تیم بالغ بر ۸۰ میلیون تومان برآورد شده است.

بازی‌کنان تیم هندبال کاشان: جعفر نساجیان، پوریا نمکی، سید امیرحسین میرافضل، سید ابوالفضل گلپر، محمد ثابت، علیرضا خاکدوست، ابوالفضل سیدی، یزدان محتشمی، مهابادی، جواد محلوجی، حفیظیان، مهدی صحرایی، محمدحسین کوچکی، بذرافشان، علی ظهیری، علیرضا جلالی، میرجعفری و ولی‌الله کاظمیان

سرمربی‌گری این تیم مهدی دوست بر عهده دارد و سعید یوسفی به عنوان مربی اورا همراهی می‌کند.حامد خرمی هم سرپرست تیم سید علی سخایی مدیریت آن‌را بر عهده دارد.

انتظار می‌رود با حضور فروشگاه اینترنتی فرش دیوان کاشان به عنوان پشتیبان در کنار تیم، هندبال کاشان که استعدادهای خوبی در این ورزش دارد، بتواند به جایگاه واقعی خود دست یابد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.