فرصت‌های سرمایه‌گذاری آران و بیدگل نیازمند توجه است

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان آران و بیدگل با برخورداری از فرصت‌های تاریخی، طبیعی و صنعتی گوناگون ظرفیت مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاران دارد که باید به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، سید جواد ساداتی‌نژاد شام‌گاه سه‌شنبه ۱۰مهرماه در آیین بدرقه فرماندار سابق و معرفی سرپرست فرمانداری آران و بیدگل، کویر و میزبانی تعدادی از امامزادگان والامقام در این شهرسنان را یک ظرفیت بی‌مانند برای رونق گردشگری، جذب سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در این منطقه ذکر کرد و افزود: دریاچه نمک و ظرفیت آب شور آران و بیدگل نیز ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاری است و با ایجاد شهرک‌های پرورش ماهی «آرتیمیا» می‌توان از آن برای اشتغال‌زایی بهره برد.

نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس اضافه کرد: برخورداری از نیروی انسانی متعهد و توان‌مند موجب اشتیاق سرمایه‌گذاران برای حضور در این شهرستان بوده که نرخ بی‌کاری پایین ۵٫۷ درصدی در آران و بیدگل نیز آن را تائید می‌کند.

وی در ادامه نیز با اشاره به برخی از مشکلات بخش صنعت این شهرستان گفت: پایین‌بودن فناوری و اندازه کارگاه‌های تولیدی، تک‌محصولی و پایین‌بودن سطح خدمات از مشکلات این بخش است که باید برای آن چاره‌ای اندیشیده شود.

ساداتی‌نژاد انسجام و همبستگی درونی شهرستان و تعامل و هم‌افزایی با شهرهای همجوار از جمله کاشان را از موضوعات راهبردی شهرستان آران و بیدگل برشمرد و تاکید کرد: هماهنگی و همسویی منطقه‌ای در تصمیم‌گیری‌ها می‌تواند توسعه همه‌جانبه را تسهیل کند.

در این آیین «اسماعیل بایبوردی» به‌عنوان سرپرست فرمانداری آران و بیدگل معرفی و از خدمات «ابوالفضل معینی‌نژاد» فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.