فرماندار کاشان نمی‌گوید چه کسی کنسرت را لغو کرد

فرماندار کاشان برگزاری کنسرت «بابک جهانبخش» در این شهرستان را باعث جریحه‌دار شدن احساسات مردم این شهرستان دانست و از پاسخ به این پرسش انصاف نیوز که چه کسی دستور برگزار نشدن این کنسرت را صادر کرده طفره رفت.

 

کنسرت بابک جهابخش با اخذ مجوز قانونی از مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اصفهان، قرار بود امشب در سالن دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شود.

 

علی اکبر مرتضایی می‌گوید دیروز در اطلاعیه‌ای گفته شده که برگزاری کنسرت کنسل است.

 

سایت‌های خبری کاشان هیچ اطلاعیه‌ای را منتشر نکرده‌اند. در شبکه‌های اجتماعی کاشان پیامی به نقل از یک منبع آگاه منتشر شده که در آن آمده است.

 

«با اعلام مراجع ذی صلاح شهرستان، برای رعایت حرمت شهدای حادثه‌ی تروریستی اخیر زاهدان و خانواده‌ی محترم این عزیزان و ایام شهادت حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر (ع) بنا به درخواست مردم دارالمومنین کاشان، اجرای موسیقی بابک جهانبخش از تاریخ ۱۰ اسفندماه ۱۳۹۷به تاریخ دیگری موکول می‌شود. تاریخ اجرای موسیقی بابک جهانبخش اعلام خواهد شد.»

 

کنسرت جهانبخش قرار بود ماه گذشته برگزار شود اما به علت همزمانی آن با شهادت تعدادی از شهروندان کاشان در حادثه تروریستی زاهدان، توسط برگزارکنندگان به تعویق افتاد.

 

درحالی از برگزاری کنسرت جهابخش به دلیل حادثه تروریستی و ایام شهادت حضرت سلطانعلی امام محمد باقر (ع) جلوگیری می‌شود که سه روز قبل (سه شنبه ۷ اسفند) کاشان شاهد برگزاری کنسرت «فریدون آسرایی» در این شهر بود. تاریخ سالروز شهادت فرزند امام محمد باقر ع نیز که در مشهد اردهال کاشان مدفون است سه روز با تاریخ برگزاری کنسرت فاصله دارد.

 

فرماندار کاشان به انصاف نیوز می‌گوید با برگزاری کنسرت مخالف نیست و برگزاری کنسرت فریدون آسرایی نشان می‌دهد که کاشان ظرفیت برگزاری آن را دارد اما تصریح می‌کند که «کاش کنسرت سه شنبه را هم برگزار نمی‌کردیم؛ چون زمان آن مناسب نبود.»

 

مرتضایی از پاسخ دادن به این پرسش که آیا شما دستور به تعویق افتادن کنسرت را داده‌اید طفره رفت و با این استدلال که «من شما را نمی‌شناسم» به گفتگو پایان داد.

 

بر اساس گزارش خبرنگار انصاف نیوز از کاشان، تاکنون ۲۵۰۰ نفر برای حضور در این کنسرت بلیط خریده‌اند.

 

خبر لغو کنسرت امشب جهانبش، موجی از اعتراضات اهالی فرهنگ و هنر کاشان را در پی داشته است.

 

منبع: انصاف نیوز

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.