مدال آوری 4 رنجر مشکاتی در مسابقات شهریار/ علی خرمی: شاید اگر فامیل شورا بودیم، بنر تبریک می زدند/ برای ورزش گدایی نمی کنیم

«علی خرمی» مربی تیم منتخب نینجارنجر کاشان در گفتگو با پایگاه خبری مشکات آنلاین گفت: منطقه در ورزشهای رزمی استعدادهای زیادی دارد اما به دلیل نبودن امکانات، بسیاری از این ورزشکاران در سطح منطقه ای محدود شده و نمی توانند در مسابقات ملی یا بین المللی شرکت کنند.

 

خرمی که هفته گذشته مدال طلای وزن منفی 86 کیلوگرم مسابقات سراسری شهریار را به گردن آویخته، با اشاره به حضور ورزشکاران کاشان در این رقابتها افزود: 14 ورزشکار کاشانی در این رقابتها حضور پیدا کردند. 6 نفر از این ورزشکاران مشکاتی بودند و توانستند 4 مدال به دست بیاورند. هیچ نهادی از این بچه ها حمایت نکرد و همه هزینه مسابقات با ورزشکاران بود.

 

این مربی جوان با انتقاد از شورا و شهرداری مشکات گفت: اگر ورزشکاران ما با اعضای شورا رابطه فامیلی داشتند شاید به آنها هم تبریک گفته می شد. 4 ورزشکار از 6 ورزشکار مشکات مدال گرفته اند اما اعضای شورا هیچ واکنشی نشان ندادند درصورتی که در چند ماه گذشته اگر یکی از اقوام و یا وابستگان گروهی شورا، لوح تقدیری هم گرفته برای او بنر تبریک زده اند.

 

خرمی تصریح کرد: ما برای ورزش گدایی نمی کنیم. به خودمان متکی هستیم و بی مهری های مسئولان هم در عزم ما تاثیری ندارد. اگر هم حرفی می زنیم در اعتراض بی انصافی است نه برای جلب توجه.

 

مربی تیم نینجارنجر کاشان درباره سطحِ مسابقات شهریار گفت: سطح مسابقات واقعا بالا بود. مربیان از کل کشور نفرات برتر استانشان  را آورده بودند.  در این شرایط مدال آوردن کار بسیار دشواری بود؛ اما شکرخدا تیم ما با دست خالی رفت، دست پّر برگشت.

 

وی درباره برنامه آینده باشگاه نینجارنجر کاشان توضیح داد: جمع کردن تیم گلچین از نفرات برتر کل باشگاه های نینجا رنجر شهرستان کاشان را در برنامه داریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.