مدیرکل جدید آموزش و پرورش اصفهان منصوب شد

مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان اصفهان معرفی شد.

به گزارش صداوسیما؛ سخن‌گوی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با ابلاغ وزیر آموزش و پرورش، «محمد اعتدادی» به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان اصفهان معرفی شد.

علیرضا مهدی افزود: اعتدادی پیش از این رئیس حراست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بود.

علی‌اکبر کمالی مدیرکل قبلی آموزش و پرورش استان اصفهان، تنها چهار ماه تصدی این مسئولیت را بر عهده داشت.

پیش از کمالی و از ۴ دی‌ماه ۹۶ اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با سرپرستی «محمد‌جواد احمدی» اداره می‌شد و پیش از او نیز، «محمدحسن قائدیها» مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان بود.

با این وصف این اداره کل در کمتر از یک‌سال ۳ مدیرکل و یک سرپرست را در جایگاه مدیریت خود داشته است که در نوع خود کم‌نظیر است.

اداره آموزش و پرورش کاشان نیز از بی‌ثباتی مدیریت در مرکز بی‌نصیب نبوده و در حالی که در سال گذشته «محمود خدمتی» مدیر سابق آموزش و پرورش کاشان، ظرف یک‌روز از کار برکنار و بازنشسته شد، تا چند ماه «مهدی حدادیان» سرپرست آموزش و پرورش کاشان بود، و انتخاب «حسین مقنی» به سمت ریاست اداره هم بدون واکنش نبود و با کش‌وقوس‌هایی همراه بود.

2 نظرات
  1. زهره نبی زاده می گوید

    سلام و خسته نباشد به مدیر اموزش و پرورش اصفهان چرا برنامه ریزی که برای مدرسه ی شبانه شاهین شهر کرده ایداصلا وقت کمی برای امتحانات دی ماه سال 97 گذشته اید از شما خواهشمندیم که برنامه ریزی را عوض کنید اگر امکان دارد با تشکر

  2. زهره نبی زاده می گوید

    لطفابه سوالات ما جواب دهید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.