مرحله دوم استعدادیابی والیبال دختران در باریج اسانس

باشگاه فرهنگی ورزشی باریج اسانس کاشان، مرحله دوم طرح استعدادیابی دختران والیبالیست خود را با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان “ویژه دانش‌آموزان دختر آغاز کرد.

به گزارش کاشان آنلاین زنگ آغاز این طرح در آیینی با حضور فاطمه حسیبی مدیرعامل باشگاه باریج اسانس، محمدرضا حکیمیان، معاون تربیتی اداره آموزش و پرورش شهرستان، حسن فتاحی“رئیس هیئت والیبال کاشان و پروانه خمسه مربی تیم دسته یک باریج اسانس و دیگر مسئولین ورزش شهرستان همراه بود در سالن ورزشی کتابچی به صدا درآمد.

در این برنامه واعظ مدیر باشگاه باریج اسانس، ضمن خیرمقدم در سخنانی از تلاش و همکاری باشگاه باریج اسانس با اداره آموزش و پرورش شهرستان برای توسعه و پیشبرد ورزش پایه و قهرمانی به خصوص رشته والیبال در کاشان خبر داد و استارت طرح استعدادیابی در مدارس دخترانه و پسرانه در کاشان را اقدامی بسیار ارزنده جهت توسعه ورزش پایه و قهرمانی شهرستان دانست.

همچنین حکیمیان ” معاون تربیتی اداره آموزش و پرورش شهرستان” نیز در سخنان کوتاهی از حمایت‌ها و اقدامات اثرگذار باشگاه باریج اسانس در توسعه ورزش کاشان تشکر و قدردانی و بر استفاده از ظرفیت مدارس شهرستان برای توسعه، رشد و آموزش دانش‌آموزان مشتاق والیبال و دیگر رشته‌های ورزشی تأکید کرد.

فاطمه حسیبی مدیرعامل باشگاه باریج اسانس نیز در این برنامه بر حمایت همه‌جانبه این باشگاه از والیبال آموزان مشتاق در طرح استعدادیابی تأکید کرد و افزود: بنده تا زمانی که در این جایگاه باشم، از ورزش شهرستان حمایت خواهم کرد.

باشگاه فرهنگی ورزشی باریج اسانس یکی از نخستین شرکت‌های خصوصی است که از سال‌ها پیش نسبت تیم‌داری و فعالیت‌های ورزشی اهتمام ویژه داشته و تیم والیبال این باشگاه در لیگ برتر کشور حضور داشته است.

امیر غفور والیبالیست توان‌مند تیم ملی والیبال کاشان، از جمله استعدادهایی است که توسط این باشگاه کشف و در مدت کوتاهی موفق شد به تیم ملی والیبال ایران دعوت و از آن‌جا راهی لیگ‌ها اروپایی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.