مسئولان مشکات حرمت این شهر را پاس بدارند

حجت الاسلام و المسلین «غلام رضا خرمی» در پاسخ به نامه سرگشاده «محمد علی خرمی» این نامه را «مطالبه دلسوزان» مشکات دانست و گفت «شفاف» در خطبه های نماز جمعه از مسئولان مشکات خواسته حرمت این شهر را پاس بدارند.

 

محمد علی خرمی روز گذشته با ارسال نامهای سرگشاده به امام جمعه، روحانیون و معتمدان مشکات به انتقاد از سکوت آنها دربرابر حوادث مشکات پرداخت و از آنها خواست با تشکیل  کارگروه به حل مشکلات ایجاد شده در این شهر کمک کنند.

 

امام جمعه موقت مشکات، یک روز بعد در پاسخ به این نامه، با انتقاد از پایگاه تحلیلی خبری مشکات آنلاین به دلیل منتشر نکردن خطبه های نمازجمعه این شهر، به آخرین خطبه ای که در نمازجمعه مشکات خوانده اشاره کرد و گفت: در خطبه آخری که حقیر خواندم گفتم اگر این شهر، شهر بندگان خداست که هست، مسئولین باید از مردم بهتر باشند؛ چون آنها آینه شهرند، ولی دریغ.

 

حجت الاسلام خرمی در متن ارسال شده دو بار از علامت «…» استفاده کرده و از ادامه دادن سخن خودداری می کند.

 

متن کامل پاسخ این روحانی مشکاتی به نامه سرگشاده محمد علی خرمی بدین شرح است:

 

« باسلام واحترام وتشکر؛ مطالب خوبی است واز مطالبات دلسوزان شهر در هر کجا که هستند  می باشد؛اما دوستانه به شما عرض کنم خود شما هم بعنوان یک جوانی که هم دست به قلم هستید وهم دستی در رسانه دارید بی تقصیر نیستید؛ چرا که اخبار را  آن طور که باید انتشار نمی دهید وبه نظرم گزینشی اقدام می کنید. از جمله، نظرات در نماز جمعه را  که در خطبه ها طرح می شود اصلا سخنی از آن انتشار نمی یابد وشاهد آن که بارها شده من نظرم  را به طور شفاف گفته ام واز مسئولین شهر خواسته ام که حرمت این شهر را پاس دارند ولی هیچ انعکاس خبری نداشته ،علت را نمی دانم؛از جمله در خطبه آخری که حقیر خواندم گفتم اگر این شهر، شهر بندگان خداست که هست، مسئولین باید از مردم بهتر باشند چون آنها آینیه شهرند و … ولی دریغ از…

با همه این احوال برای هرگونه همکا ری آمادگی دارم ؛موفق باشید»

 

پاسخ مدیر مسئول مشکات آنلاین به انتقاد حجت الاسلام خرمی درباره منتشر نشدن خطبه های نمازجمعه مشکات:

 

«در آغاز به کار پایگاه تحلیلی خبری مشکات آنلاین به همه مسئولان منطقه و نهادها اطلاع رسانی کردیم و از همه خواستیم اخبار و گزارشهایشان  را برای ما بفرستند.

 

حتما مطلعید که در شهر کاشان روابط عمومی اداره ها و نهادها این مسئولیت را برعهده دارند. یکی از نهادهایی که با آن مذاکره شد «ستاد نمازجمعه» بود که از شخص امام جمعه و هم از رئیس ستاد  خواستیم یا هر هفته خطبه ها را برای ما بفرستند و یا اینکه شخصی را به ما معرفی کنند تا واسطه بین ما و ستاد باشد اما متاسفانه دراین خصوص هیچ اقدامی نشد.

 

از طرفی پایگاه تحلیلی خبری مشکات آنلاین سرمایه و نیروی کافی برای اعزام خبرنگار اختصاصی به همه جلسات را ندارد و طبیعتا از پوشش همه مراسم معذور است.

 

برخی از اخبار مشکات هم به دلیل اجتناب از «مورد تهمت قرار گرفتن» این رسانه، منتشر نمی شود و متاسفانه باید اعتراف کنیم که در برخی از موارد بیش از آنکه به وظیفه رسانه ای خود عمل کرده باشیم، حاشیه ها را مدیریت کرده ایم؛ منتشر نکردن برخی بی اخلاقی ها و درگیری های داخل شورا و شهرداری مصداق این نمونه اخبارند.»

3 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    آقای خرمی قدیم درهرجاکدخداداشت ومشکلات مردم راحل می کردن اماحالاشما جا انهاهستیدپس چراشمارسیدگی نمی کنید

  2. خــرّمی می گوید

    سلام.
    لطفاً در هنگام تایپِ مطالب نکات نگارشی و تایپی (از جمله نشانه‌های سجاوندی، فاصله‌گذاری، نیم‌فاصله و جز اینها را رعایت فرمایید.

  3. مهدی می گوید

    باسلام.ابتدااینکه هرچندآقای محمدزاده میتواندافتخارشهرباشدامامردمداری ومتواضع وبی غل و غش بودن ازهرنام،پست ومقام ودرجه ای بالاتر است.عناوینی که استادگرانقدروعزیزم جناب شیخ ابراهیم خرمی همیشه ودرهرحال داشته اند.وامادرموردستادنمازجمعه،بنده وخیلی دوستان و اقوام علیرغم میل باطنی و وظیفه دینی خودبدلیل حضورافرادبی صلاحیت وهزارچهره که حتی حرمت خون شهیدراحفظ نکرده و … (حذف توسط مدیر سایت) ،میل حضورنداریم وبدترآنکه این افرادازعدم حضورماشادمانندواین راحربه ونشان موفقیت خود میدانند.حال جناب شیخ غلامرضا خرمی چطورازعلامت«»استفاده کرده ومیگویدشفاف صحبت میکندجای بسی تأمل است.موفق ومؤیدباشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.