مسابقات قهرمانی پرش با اسب کشور در آران و بیدگل برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل از برگزاری دومین دوره مسابقات قهرمانی پرش با اسب کشور جام شبدیز در آران و بیدگل خبر داد.

ابوذر فرد نژاد در گفت و گو با مهر اظهار داشت: این مسابقات با حضور ۴۰ سوارکار برتر پرش با اسب کشور در رده سنی بزرگ‌سالان به مدت یک روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در باشگاه سوارکاری شبدیز آران و بیدگل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نخستین دوره این مسابقات که سال گذشته در فروردین‌ماه به همت باشگاه سوار کاری شبدیز برگزار شد، ابراز داشت: استقبال مناسب قهرمانان کشور و همچنین میزبانی مناسب موجب شد امسال نیز این مسابقات به میزبانی شهرستان آران و بیدگل برگزار شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل در ادامه از برگزاری نخستین دوره مسابقات دومیدانی کشور در ماده پرتاب وزنه در آران و بیدگل خبر داد و گفت: این مسابقات چهاردهم اردیبهشت‌ماه با حضور برترین‌های این ماده در مرکز شهر آران و بیدگل و به صورت خیابانی برگزار می‌شود.

وی برگزاری این مسابقات مهم و در سطح کشور را زمینه‌ای برای ایجاد انگیزه بیشتر قشر جوان به سوی ورزش در شهرستان بیان کرد و گفت: شهرستان آران و بیدگل همواره در رشته های مانند دومیدانی موفق به کسب عناوین برتر کشور شده است.

آران و بیدگل بیش از ۶ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.