مسابقه دو و میدانی به‌مناسبت عید قربان در کاشان

معاونت ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، از برگزاری مسابقه “دو و میدانی” به مناسبت عید قربان در کاشان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، سجاد مظفری‌تبار گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و مجمع محبان اهل بیت (ع) اقدام به برگزاری مسابقه”دو و میدانی” ویژه سنین 8 تا 12 سال کرده‌اند.

مظفری‌تبار آخرین مهلت ثبت‌نام در این مسابقه را سه‌شنبه 30 مردادماه اعلام و هدف از برگزاری آن‌را ایجاد انگیزه در کودکان و نوجوانان، شناخت استعدادها در این رشته ورزشی و همچنین ارتقای سطح ورزش‌کاران جهت اعزام به مسابقات استانی و کشوری دو و میدانی عنوان کرد.

وی اعلام‌کرد: مسابقه “دو و میدانی”صبح چهارشنبه مقارن با عید قربان از ساعت 7:30 آغاز شده و شرکت‌کنندگان با پیمودن مسیر 2 کیلومتری از چهارراه آیت‌اله کاشانی به سمت خیابان باب الحوائج با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند با در دست داشتن اصل شناسنامه و کپی از صفحه نخست و یک قطعه عکس ۳*۴ به بازار میانچال لوازم‌التحریرفروشی آقای یزدان‌خواه، دفتر فنی پارس مقابل بانک دی در خیابان آیت‌الله کاشانی، ارزان‌سرای بازار در خیابان باب‌الحوائج کوچه شهید محمود تقی‌زاده و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان واقع در بلوار دانش، بلوار دانشجو مراجعه کنند.

جایزه نفر نخست این مسابقه یک دستگاه دوچرخه است و به نفرات برتر جوایزی تعلق خواهد گرفت.مسابقه دو و میدانی به مناسبت عید قربان

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.