مشارکت ۷۰درصدی خیرین در پروژه‌های عمرانی سلامت

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: خیرین سلامت کاشان در پروژه‌های عمرانی حوزه سلامت بیش از 70 درصد مشارکت دارند.

به گزارش وب دا،دکتر «حسین نیک‌زاد» در پانزدهمین پودمان آموزشی مدیران فنی دانشگاه های علوم پزشکی کشور که امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه در کاشان برگزار شد تصریح کرد: خوشبختانه در کاشان خیرین و مردم زیادی هستند که تمایل دارند در حوزه سلامت کار کنند.

نیک‌زاد با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی و سیاست‌ٔگذاری در زمینه شناسایی نیازها در حوزه سلامت گفت: بایستی در زمینه هوشمندسازی خدمات از بسترها و پتانسیل‌ها استفاده کنیم تا هزینه‌ها کاهش یابد.

وی بر اهمیت استفاده از الگوهای جدید در طراحی نقشه‌های ساختمانی، انتخاب پیمان‌کار و مشاور تاکید کرد و یادآور شد: نظارت، پایش و الکترونیک کردن واحد در جهت ارزیابی از روش‌های موثر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، برگزاری دوره‌های آموزشی، یادگیری مطالب جدید و پیگیری اجرای دوره‌های تخصصی را بسیار با اهمیت بیان کرد و خطاب به مدیران دفاتر فنی کشور گفت: آموزش و استفاده از سامانه‌ها را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی، به فعالیت 50 پروژه عمرانی حوزه سلامت در منطقه اشاره کرد و گفت: 30 پروژه تاکنون تکمیل شده و بقیه نیز در مرحله تجهیز و تکمیل است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.