مصوبه ستاد پیشگیری از شیوع کرونا رسما به ما ارسال نشده بود

در پی انتشار خبر نقض بیانیه شماره 27 ستاد پیشگیری از شیوع کرونا در کاشان توسط فرهنگسرای مهر این مرکز جوابیه ای را برای مشکات آنلاین ارسال کرده و نوشته در تاریخ انتشار خبر مصوبه ای به صورت رسمی برای آنها ارسال نشده است.

 

متن جوابیه بدین شرح است:

 

جناب آقای خرمی

مدیر مسئول محترم پایگاه خبری مشکات آنلاین

با عنایت به درج خبری با عنوان  «نقض اولین بند بیانیه ستاد پیشگیری بیماری کرونا در فرهنگ‌سرای مهر» به پیوست جوابیه روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به منظور تنویر افکار ارسال می‌گردد. مقتضی است طبق ماده 23 قانون مطبوعات کشور توضیحات مذکور آن پایگاه خبری درج گردد.

در پایگاه خبری تحت مدیریت جنابعالی در رابطه با نقض اولین بند بیانیه ستاد پیشگیری بیماری کرونا در فرهنگسرای مهر در تاریخ 17 تیرماه منتشر شده است که خلاف واقع می‌باشد. لذا مقتضی است دستور فرمایید بر اساس قانون مطبوعات، توضیحات روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در آن پایگاه خبری درج شود.

1-         تا تاریخ چهارشنبه 18 تیرماه هیچگونه مصوبه‌ای به صورت رسمی از ستاد ملی مقابله با کرونا به این سازمان ارسال نشده است.

2-         تمامی مجموعه‌ها و مراکز فرهنگی، ورزشی و گردشگری تحت نظارت سازمان در پیک اول شیوع کرونا(اسفندماه سال گذشته تا پایان اردیبهشت‌ماه) تعطیل و برنامه‌ها نیز لغو شد و بعد از بازگشایی اولیه مجموعه‌ها طبق پروتکل‌های بهداشتی و ثبت‌نام دوره‌های آموزشی، در نهایت تیرماه سال‌جاری طبق استعلام از مرکز بهداشت کاشان، تعدادی از دوره‌های آموزشی با ظرفیت محدود و رعایت فاصله‌گذاری تشکیل شد.

3-         با توجه به اعلام محدودیت‌ها در بیانیه شماره 27 ستادپیشگیری و مدیریت بیماری کرونا که از رسانه‌های کاشان منتشر شد، بلافاصله طی ابلاغیه‌ای به مراکز اجرایی تحت نظر این سازمان کلیه برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی به مدت یک هفته لغو گردیده است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.