مطالبات معوق فرهنگیان تا پایان شهریورماه پرداخت می‌شود

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: برخی راه‌حل‌ها برای مشکلات آموزش و پرورش موقتی است و اساسی و ریشه‌ای مشکل را برطرف نمی‌کند چون علت همچنان برقرار است.

به گزارش تسنیم «علی الهیار ترکمن» پیش‌ازظهر امروز سه‌شنبه ۳۰ مردادماه در جمع مسئولان شهرستان و مدیران مدارس کاشان در کانون جوانه‌ها اظهار داشت: مشکلات آموزش و پرورش معلول‌محور است. برخی راه‌حل‌ها موقت است و اساسی و ریشه‌ای مشکل را برطرف نمی‌کند چون علت همچنان باقی است مشکل دوباره بر می‌گردد.

وی گفت: مردم کاشان از دیرباز تاثیرگذار در فرهنگ و علم بوده‌اند، لذا انتظار می‌رود که برای درمان و حل مشکل آموزش و پرورش نیز پیشنهاد و ایده بدهند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش افزود: کلیه مطالبات فرهنگیان در سال 1396 حدود 948 میلیارد تومان بوده که تاکنون حدود 800میلیارد آن پرداخت شده‌است و حدود 150میلیارد آن تا پایان شهریور‌ماه پرداخت خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد در کاشان نیز هرچه زودتر خانه معلم تاسیس شود تا جایگاه معلم در کشور بیشتر حفظ شود.

در سخنان معاون توسعه و پشتیبانی وزارت‌خانه هیچ اشاره‌ای به اختلاف موجود بر سر انتخاب رئیس اداره آموزش و پرورش کاشان بین فرمانداری کاشان و اداره کل آموزش و پرورش اصفهان که حدود یک‌ماه در کاشان موضوع مهم خبری بوده نشده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.