مطالبه‌گری کار سمن‌هاست و مسئولین باید پاسخ‌گو باشند

فرماندار کاشان در سومین همایش «فین در مسیر توسعه و پیشرفت» گفت: کار سازمان‌های مردم‌نهاد مطالبه‌گری‌ست و مسوولین باید پاسخ‌گو باشند.

حمیدرضا مومنیان در دومین روز از هفته‌ی دولت در جمع اهالی فین گفت: انجمن توسعه‌ی فرهنگی و اجتماعی فین در کمتر از چهار سال از آغاز فعالیت‌های خود گام‌های بلندی در حوزه‌های مختلف برای شکوفایی وتوسعه‌ی منطقه برداشته است که این نشان از هوشمندی و استعداد جوانان خوش‌فکر این نهاد مردمی است واین انجمن می‌تواند یک الگو باشد.

فرماندار کاشان ادامه داد: در دولت تدبیر و امید تعداد سازمان‌های مردم‌نهادِ موثر، بیش از سه برابر شده است و سیاست دولت در حمایت از این سمن‌ها افزایش مشارکت مردم در فعالیت‌های اجتماعی است و خواسته‌ی من از انجمن توسعه‌ی فرهنگی واجتماعی فین این‌است که با برنامه‌ریزی بلند‌مدت و استراتژیک، مردم را به مشارکت در برنامه‌های اجتماعی تشویق نموده وروحیه‌ی مطالبه‌گری در مردم نجیب کاشان را تقویت نمایند.

فرماندار کاشان گفت: وجود چنین نهادهایی که به صورت رایگان به مسوولین مشاوره می‌دهند با ارزش است و واقعا اگر مسوولی قدر این نعمت را نداند، از مسیر خود به دور است.
سازمان‌های مردم‌نهاد دردها را شناسایی می‌کنند و ما باید با کمک آن‌ها دردها را درمان کنیم.

مومنیان ضمن تاکید بر فعالیت‌های خودجوش سازمان‌های مردم‌نهاد گفت: خواهش من اینست که همدیگر را جدای از هم نبینیم و در عین حالی که در حوزه‌های مختلف و در هر منطقه به فعالیت مشغولیم بحث اتحاد و یک‌پارچگی منطقه‌ی فرهنگی کاشان بزرگ را فراموش نکنیم.

معاون استاندار و فرماندار کاشان همچنین از پی‌گیری درخواست انجمن توسعه و اهالی فین برای تشکیل کمیته حفاظت و صیانت از چشمه‌ی سلیمانیه خبر داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.