معابر نوش آباد پنج مرحله ضدعفونی شده است

رییس شورای اسلامی شهر نوش آباد گفت: با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، از ابتدای اسفند با همکاری هیئت های مذهبی، داوطلبان مردمی، نیروهای بسیج، شهرداری، هلال احمر و آتش نشانی تاکنون خیابان ها و  معابر این شهر پنج مرحله ضدعفونی شده است.

 

سید مهدی مردانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پنجمین مرحله عملیات و ضدعفونی نوش آباد با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تمام مکانیزه روز شنبه (نهم فروردین) توسط قرارگاه زیستی، بهداشتی امام رضا (ع) با نظارت معاونت بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کاشان انجام شد.

 

وی افزود: اجرای عملیات ضدعفونی شهرنوش آباد با استفاده از دو دستگاه  خودرو رفع آلودگی درفشی و  دو دستگاه موتورسیکلت از ساعت ۹ صبح  توسط  نیروی هوافضای سپاه  و حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) آغاز شد.

 

وی تصریح کرد: تهیه ۲۲ هزار لیتر مایع ضدعفونی، توزیع بیش از دو هزار بسته مواد بهداشتی، راه اندازی خط تولید ماسک با مشارکت خیاط های شهر، تهیه سه دستگاه تب سنج الکترونیکی توسط نیکوکاران شهر و صاحبان صنایع منطقه صنعتی انصار نوش آباد از جمله برنامه های اجرا شده در این شهر بوده است.

 

رییس شورای اسلامی شهر نوش آباد گفت: برپایی دو ایستگاه کنترل سلامت در میدان های ورودی کاشان  و آران و بیدگل به نوش آباد، تهیه و تولید دستکش های یکبار مصرف و تامین مایحتاج خانواده های سالمند و نیازمند از دیگر اقدامات پیشیگرانه از شیوع ویروس کرونا در نوش آباد بوده است.

 

مردانی با تقدیر از شهروندان نوش آباد برای شرکت در پویش در خانه می مانیم، افزود: مردم بزرگ ایران قدردان ایثار و خدمات کادر درمانی هستند که با بذل جان و سلامت خود در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا ایستاده اند و برای پیشگیری از شیوع این بیماری نقش خود را به خوبی ایفا خواهند کرد.

 

منبع: ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.