منطقه کاشان رتبه نخست کشور در نام‌نویسی مردم در سامانه سلامت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: منطقه کاشان رتبه نخست کشوری در نام‌نویسی شهروندان در سامانه سلامت را داراست.

 

دکتر سید علیرضا مروجی در گفت‌و‌گو با مهر از کسب رتبه نخست کشوری منطقه کاشان در ثبت‌نام مردم در سامانه سلامت خبر داد و تصریح کرد: یکی از مه‌مترین عوامل مدیریت بحران کرونا در منطقه کاشان همکاری خوب مردم است که امیدواریم این روند در ادامه نیز وجود داشته باشد.

 

وی با بیان این‌که بزرگ‌ترین معروف در حال حاضر حفظ سلامت عمومی مردم جامعه است، خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین منکر نیز تهدید سلامتی عمومی است و بر این مبنا باید با افرادی که باعث تهدید سلامت عمومی مردم می‌شوند برخورد شود.

 

دکتر مروجی ضمن تشکر از همکاری همه مردم به خصوص معتمدین محلی، علما، روحانیون، اساتید و دیگر اقشار جامعه برای آگاهی‌بخشی به مردم گفت: تذکر لسانی و تشویق مردم به رعایت بهداشت فردی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی نقش بسیار مهمی در کنترل و مهار ویروس کرونا دارد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به زحمات طاقت‌فرسای کادر بهداشتی و درمانی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل برای مقابله با همه‌گیری کرونا و رسیدگی به بیماران کرونایی گفت: از مردم و شهروندان عزیز می‌خواهیم با رعایت مسائل بهداشتی و فاصله اجتماعی کمک‌حال کادر درمانی و بهداشتی دو شهرستان باشند.

 

دکتر مروجی هشدار داد: در صورت عدم رعایت مسائل بهداشت فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی احتمال موج دوم شیوع کرونا در منطقه وجود دارد.

 

شهروندان برای نام‌نویسی در سامانه سلامت می‌توانند به آدرس برخط salamat.gov.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.