مهروموم یک مرکز دندان‌پزشکی غیرمجاز در کاشان

معاون درمانی  دانشگاه علوم پزشکی کاشان از مهروموم یک مرکز دندان‌پزشکی غیرمجاز واقع در بلوار شهید خادمی کاشان خبر داد.
.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان، دکتر محمد حاج‌جعفری اعلام کرد: این مرکز که با فعالیت غیرقانونی اقداماتی نظیر ایمپلنت، ارتودنسی و … انجام می‌داد با حکم قضایی مهروموم شد.

حاج‌جعفری تصریح کرد: این مرکز فاقد پرونده تاسیس بوده و پرونده فرد خاطی به یکی از شعب دادگاه قضایی ارجاع شده است.

وی گفت: شهروندان قبل از اقدامات درمانی، از داشتن پروانه فعالیت و صلاحیت افراد اطمینان حاصل کنند.

مدیر دفتر حقوقی دانشگاه نیز با اشاره به این‌که این شخص بدون داشتن تخصص و مدرک تحصیلی اقدام به پذیرش بیماران می‌کرده، گفت: شخص خاطی با جعل عنوان اقدام به سودجویی کرده و به بیماران زیادی خسارت جبران‌ناپذیری وارد کرده است.

رضا کردی گفت: پرونده قضایی این مجرم در شعبه اول دادیاری مفتوح است و چنان‌چه افرادی از وی شکایت دارند با دفتر حقوقی دانشگاه به شماره ۵۵۴۷۱۲۱۱ تماس گرفته و یا شخصا به دادستانی کاشان مراجعه نمایند.

یادآور می شود: این مرکز در بلوار شهید خادمی، روبروی پارک کوزه فعالیت غیرقانونی داشته است.

برای نخستین‌بار است که دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در خبر مربوط به مهروموم مراکز درمانی غیرمجاز، یا مراکز عرصه مواد غذایی و بهداشتی که مواد غیرمجاز، فاسد یا تاریخ مصرف گذشته، عرضه می‌کرده‌اند، غیرمستقیم و با دادن آدرس اقدام به معرفی مرکز متخلف کرده‌است.

این در حالی است که یک مرکز درمانی دندان‌پزشکی معتبر که در همین بلوار شهید خادمی وجود دارد، به ارائه خدمات حرفه‌ای دندان‌پزشکی با مجوز و با تعداد قابل‌توجهی پزشک متخصص مشغول است و این اشاره به آدرس با جزئیات بیشتر (روبه‌روی پارک کوزه) برای این است که شهروندان این مرکز حرفه‌ای را با آن مرکز غیر مجاز اشتباه ناگیرند و خدا ناکرده از این بابت خسارتی به مرکز یاده وارد نشود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.