می گویند چیزی از فوتبال سرت نمی شود/ در حق تیم ما بی عدالتی شد/ برای حفظ شان تیم انصراف دادیم

«علی دهناری» مدیرعامل تیم «مشکات کابین» با ارسال نامه ای به هیئت فوتسال پایگاه بسیج محمد رسول الله مشکات، از ادامه لیگ فوتسال شهدای مشکات، انصراف داد.

 

دهناری در این نامه نوشته است: :«به استحضار می رساند که تیم فوتسال مشکات کابین، به علت ضعف مدیریتی و فنیِ کادر و اعضای اجرایی لیگ فوتسال، انصراف خود را از ادامه این مسابقات اعلام می نماید.»

 

پایگاه تحلیلی خبری مشکات آنلاین در گفتگوی تلفنی با دهناری، درباره علت این انصراف گفتگو کرده است.

 

مدیرعامل مشکات کابین گفت برای حفظ شان و جایگاه تیمش این تصمیم را گرفته است.

 

دهناری تصریح کرد: در حق تیم ما بی عدالتی شد و  برای حفظ شان تیممان از مسابقات انصراف دادیم. همه بازیکنان ما مشکاتی بودند و با تعصب خاصی بازی می کردند.در بازی گذشته به ما گفتند چون قرمز گرفتید باختید؛ اما علت باخت ما فقط همین نبود.

 

دهناری از سخنان یکی از اعضای هیئت فوتبال گلایه کرد و گفت: یکی از اعضای هیئت فوتبال به من می گویند، چیزی از فوتبال سرت نمی شود. اکثر بازیکنان ما به صورت حرفه ای و در سطح یک فوتبال کاشان بازی می کنند، حالا من چیزی سرم نمی شود، بازیکنانم ما چه؟!

 

تصویر نامه مدیرعامل تیم مشکات کابین به هیئت فوتسال پایگاه بسیج محمد رسول الله (ص)

وی با اشاره به جنجالهای ایجاد شده در رقابت تیمهای مشکات کابین و نساجی خاطره، افزود: در بازی گذشته کنار تیم بودم. تیم ما شایسته برد بود و به صورت یک طرفه، بازی زیبایی را از خودش به نمایش گذاشت. نباید یک طرفه قضاوت کرد؛ اگر بازیکن من فحاشی کرده، داور هم متقابلا فحاشی کرده است. من با یکی از داورها بر سر صحبتی که داشته گفتگو کردم، ایشان گفت چون بازیکن شما این حرف را زده من هم اینطور جوابش را دادم؛ یعنی قبول کرده که فحاشی کرده است.

 

دهناری افزود: از اول مسابقات اعتقاد داشتند که بازیکنان شما جنجالی اند. منتظر بودند رفتار بدی از بازیکنان ما سر بزند. ما «عباس کاظمیان» را در دروازه داشتیم که حتی در همان بازی وقتی «حسین قاسمیان» اخراج شد، او را به آرامش دعوت می کرد. همه دیدند که بازیکنان ما در آرامش کامل بازی می کردند. اگر صحبتی می شود که بازیکنان ما جنجالی بوده بی انصافی است.

 

وی با اشاره به  محرومیت سرمربی مشکات کابین گفت:«مهدی پهلواندوست» سرمربی تیم ما، به داور اعتراض می کند و به او کارت قرمز می دهند، به جایگاه تماشاگران می رود، می گویند چون در جایگاه تماشاگران جنجال کرده باید چهارهفته محروم باشد. بازیکن تیم حریف هم کارت قرمز گرفته و روی سکوی تماشاگران همان حرکت سرمربی ما را انجام داده؛ اما شما ببینید آیا محروم شده است؟!

 

مدیرعامل مشکات کابین ادامه داد: الان به ما گفته اند که «عباس کاظمیان» و «حسین قاسمیان» دو جلسه محرومند. می گویند چون جنجال کرده اند. اما ببینید بازیکنان تیم حریف محروم شده اند؟ من پرسیده ام؛ گفته اند محرومیت ندارند. خب چرا آن بازیکنی که روی سکو جنجال کرده را محروم نکرده اید؟ این اجحاف نیست؟

 

دهناری افزود: ما که یک تیم هم هستیم نامه را تایپی و با مهر و امضاء ارسال می کنیم؛ اما برگزارکنندگان لیگ، با دست خط و بدون مهر برای تیمها نامه می زنند.

 

وی از برگزاری جلسه کادر فنی و بازیکنان تیم مشکات کابین خبر داد و گفت: با بازیکنان و سرمربی جلسه گرفتیم و همه با انصراف موافق بودند. به همه تیمها احترام می گذاریم ولی برای اثبات حقانیت تیممان چاره ای جز این کار نداشتیم. ما فقط معترض نبودیم و تیم آقای خورشا هم به دلیل ضعف مدیریت برگزارکنندگان از لیگ انصراف داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.